@jootje - Zolang je erover twijfelt.. niet doen! Dat is mijn advies... @Roosje - ja gaat hier soms hard hoor... En je hebt nu de eche diehards wel zo een beetje bij elkaar geloof ik ahahhaha Heb je pb ontvangen hoor meis! @Ischa - Tuurlijk duurt het nog even maar hij komt wel
Ja Jootje, gezellig is het zeker.. Maar ik moet nog veel leren, als ik zie hoe snel jullie zijn hahaha
@Roosje - Trouwens als je het even niet hebt kunnen volgen, reageer je gewoon even niet op de berichten hoor... Dat hebben we allemaal wel... En je hoeft ook echt niet alles terug te gaan lezen... Is af en toe onbegonnen werk... Gewoon lekker luchtig meedoen!
Ik wil best op de lijst, maar weet echt niet wanneer ik mijn nod heb. Ben op 4 januari gecuretteerd. Duurt de eerste cyclus hierna dan ongeveer 6 weken?
Ja Roosje daar moet je vanuit gaan... Dus 6 weken vanaf 4 januari... En dan kom ik op 15 februari uit...
ik zit nu alweer op 31 dagen! en ik weet niet hoe het gaat komen maar voel niks in mijn lichaam ook niks van een aankomende ongi, weet alleen dat ik steeds zulke eetbuien heb!
Bedankt Wishgirl, dan ga ik toch maar voor de zekerheid uit van die 6 weken en ga ik mijn banner even op 15 februari zetten.. Mocht het eerder zijn, is het alleen maar meegenomen, toch? Wil iemand mij op de lijst zetten?
wat erg vervelend is. was 11 kg afgevallen door het bakkeren en nu eet ik het er weer aan, en ik kan mezelf echt niet inhouden!