Van jou wist ik al Jill, toevallig ga ik zaterdag naar eindhoven naar mijn vriendin en natuurlijk combineer ik dat even met mijn ouders.
4 km van Roermond af, ligt beneden mij. En net een flinke bliksem/donder gehad; is dichtbij vast ingeslagen... Aaaarrrgghhh..
Welterusten meiden, ik ga ook lekker slapen! Bedankt voor jullie gezelligheid en misschien tot gauw weer?! xx Roosje
@Roosje - Welterusten meid! Ik ging er vanuit dat je morgen gewoon weer zou komen Nou ja.. we zien je wel weer meid... Succes he!
Dat zit er wel dik in! Ben pas laat thuis morgen, maar probeer wel nog ff langs te komen! Truste allemaal..
@Roos - Kijk dat vinden we leuk en gezellig! Ik ben morgen ook weer de hele dag in de school om raamschilderingen te maken... Dus ik kom ook later...
Trouwens.. mijn dochter die schat had een wiebeltand... Nu kwam ik er vanavond per ongeluk tegen aan met mijn hand... Dus bloeden dat het deed en los dat ie nu zit! Dochterlief huilen! Heeeelemaal overstuur... Kwam vooral van het bloed natuurlijk... En nu zit ie helemaal los en dat is mijn schuld! Acharme meid...
weltrusten roosje en jill beetje laat, maar beter laat als niet! ben nog even andere banner zoeken want deze doet ut niet