Goedemorgen iedereen. Nou ik weet sinds vannacht al hoe mijn bevalling gaat verlopen . En als het zo gaat als in mijn droom dan valt het wel mee . Ik ben me toch misselijk opgestaan vannachtend zal ik zwanger zijn hahahaha. Nee grapje ik word gewoon ongi Iedereen lekker geslapen? Nou ik ga maar weer eens werken Tot straks. Fijne dag iedereen
3 zwangeren in September 2007 3 zwangeren in Oktober 2007 9 zwangeren in November 2007 5 zwangeren in December 2007 Zwangeren januari: 1. Jas (ronde 1) 2. Lindada (ronde 1) 3. Pippo (ronde 2) 4. Ktje (ronde 3) 5. Jill (ronde 1) 6. Sam (ronde 4) NOD Januari 2008 22-01-2008: Goudvis22 (ronde 1) 25-01-2008: Semmi (ronde 2) 27-01-2008: Jooze (ronde 4), wwjc19 (niet voor echie) 28-01-2008: Ischa (ronde 3) 31-01-2008: Lovelylove (ronde 1) NOD Februari 2008 02-02-2008: Lola1982 (ronde 2), Mariaatje (ronde 1), Jootje24 (ronde1) 03-02-2008: Wishgirl (ronde 8 ) 04-02-2008: Jent (ronde 4) 05-02-2008: Nony (ronde 5) 08-02-2008: Lastminutemama (ronde 3), casedy (ronde 7) 10-02-2008: Danjo (ronde 4) 11-02-2008: Marije1980 (ronde 9), Ellen (ronde 4), Maitestar (ronde 2) 12-02-2008: Caro73 (ronde 3) 15-02-2008: Roosje75 (ronde 1) 16-02-2008: Kimmetjuh1981 (ronde 1) 17-02-2008: Miek 74 (ronde 2) 20-02-2008: Vruchtje24 (ronde 3) 22-02-2008: Annna (ronde 1) Meeting: wie gaat er mee??? Danjo (Deventer),,Linda (Leeuwarden),,Jill (Valkenswaard),,Wendy (Eindhoven),,Lola (Alkmaar),,Wishgirl (Emmen),,Sam (nabij Heerenveen),,Ellen (nabij Doetinchem) Ik heb mezelf verplaatst waarschijnlijk is mijn ei eerder geweest.
Heey Allemaal! Haha mooi droom ischa Ik ben net wakker de schilder komt zo weer ben dood moe heb weer koppijn sta er mee op en ga er mee na bed word er gek van maar zolang maar aan de paracetamolletjes he verder nog geen ongi en heb gister besloten dat ik pas 31 januari voor de laatste keer ga testen! klinkt ver weg maar is nog maar 9 daagies dus dat is zo voorbij Verder heb ik gister avond me echte bubbels gehad zoals ik ze toen ook had ze waren echt precies het zelfde vond het wel bijzonder maarja die bubbels kunnen leuk zijn maar zolang de test nega blijft heb ik er niks aan he ! Maarja eerste keer ook pas na 21 dagen positief getest dus afwachten maar
Goeiemorgen! Nou zo heb ik dat toen genoemd het zijn bubbeltjes in je buik zo voelt het ook en het is niet dat je krampen hebt niet zulke bubbels maar net iets anders haha moeilijk uit te leggen maar ik heb ze toen zo genoemd. Pff het voelt alsof me broek te strak zit maar dat zit die helemaal niet en ik heb van links na rechts alsof er aan getrokken word binnenin word er helemaal gek van Ja heel moeilijk maar geef zoveel uit aan die testen heb net alweer besteld en wil nog cb halen dus ja dat tikt allemaal wel mooi aan. Maarja moet maar he Liefs
die bubbels kietelen een beetje zo voelt het maar dan nog met iets erbij sorry weet echt niet hoe ik het moet uitleggen.
Goedemorgen.... Ik heb niet zo veel te melden ben nog steeds niet zo lekker.... Zit hier ook zo mooi met dikke wallen onder mijn ogen maar goed. heb zo een gesprek met HR dus wilde me niet ziek melden Werk/leer/ of wat je ook gaat doen vandaag. El
Goeiemorgen! Ischa: nou kijk dat zijn mooie dromen, hopen dat ie binnenkort uitkomt! En vanje borsten is altijd een goed teken he?! Lovely: Dapper dat je nog 9 dagen gaat wachten! Ellen: beterschap! Hier geen nieuws, ik moet leren, maar ga eerst douchen en dan echt eens beginnen met die suffe stof in mijnhoofd te stampen! 8) Ciao!
Ja zal wel moeten he iets in mij zegt dat ik gewon moet wachten misschien omdat vorige keer pas ook na 21 dagen positief teste weet het niet maarja we zullen zien pffff moet over alles nadenken wat ik typ vroeg he hahaa
zoo mijn drukke dag gaat beginnen .... heb voor geen meter geslapen, maar eigenlijk ben ik ondanks dat toch wel lekker fit. ook ik ben verschoven op de nod lijst. ik ga maar uit van en cyclus van 42 dagen. LL: waar bestel jij jou testen?
Hi, Tijd niet hier geweest, hoest hier allemaal.. Voor Ischa en Lovely goede hoop lijkt me zo, ik duim mee met de rest. Met mij gaat het redelijk, heel veel pijn in mijn bekken, weet niet of ik het volhoud me werken deze week als het zo blijft.. Maar dat is positief wat de kans op zwangerschap betreft... dus ik heb goede week, deze maand ga ik voor roze Jooze
Meestal koop ik ze gewoon maar ja dat word ook zo duur met de tijd dus heb ze nu besteld via sensitest. Ben je toch echt goedkoper uit. Wil nog wel die cb halen voor erbij dus. Via sensitest.com kan je alles mooi goedkoop halen