Mocht ik weer zwanger zijn, dan moet ik ook meteen de gyn bellen...dan gaan ze meteen een inwendige echo maken en houden ze mij ook beter in de gaten hoop ik..Zaterdag kreeg mijn schoonzus een bloeding...dacht een mk, maar gister was ze naar de gyn en het hartje klopte gewoon en alles was goed..Zij en haar vriend hebben al een zoontje van een jaar en dit was geen eens gepland...Dus dan kun je je wel voorstellen hoe ik me voel
Jeetje latoya. Nou inderdaad.. Mooi voor hun natuurlijk..Maar begrijp je helemaal! Ik zat net ook ff te kijken bij de mei-mama's. Dat is het enige wat ik op dit moment gewoon nog niet kan . Ik was nu anders 14 weken geweest. Het is niet eerlijk! Maar goed. Maar hopen dat het dan nu eindelijk een keertje goed gaat voor jou meid! Kop op! Wij helpen je er wel doorheen komen!
Wat lief van je Sam8..en kan jou ook begrijpen hoor...Het is ook niet eerlijk, maar onze tijd komt echt wel en dan praten we niet meer onder dit topic, maar onder zwanger zijn of net bevallen ofzo Dat zou super zijn, toch? Als ik geen miskramen had gehad, dan had ik al sinds augustus een kleintje..Maar helaas, het mocht niet zo zijn...Gelukkig helpen we elkaar hier wel doorheen..
Ben niet zo goed in gedichtjes, maar je kan ook hele mooie vinden op internet..zal ik eens kijken voor je heb ik wat te doen...ben nu aan het oppassen (werk), maar heb 2 zieken hier haha..dus kan wel ff wat nuttigs gaan doen!
Ja ik zit nu de boeken nog een keer door te kijken.. Daar staan ook wel wat gedichtjes in. Heb ze al over getypt, die ik leuk vind..HAHA.. Man-lief moet ze ook goedkeuren... Maar meekijken mag altijd. Moet wel kort zijn. En handig om te weten.. t was liefde op het eerste gezicht
Het lag op ons pad dat wij elkaar tegenkwamen..Vanaf toen beleefden we alles samen..Onze liefde werd heel intens...Sindsdien hebben wij nog maar één wens: Elkaar het JA-woord geven..En samen verder leven
Ja, gastouder/oppas..Zit nu bij iemand anders in huis, 3 kinderen..3 jaar, 7 jaar en 9 jaar, verdient wel goed...Ik werk 3 daagjes in de week en krijg maandelijks netto 708 euries..en daarnaast werkt mijn vriend ook en die verdient ook goed...Wat doe jij eigenlijk?
HEY SUPER! Die zijn leuk en toepasselijk! We zijn sinds onze ontmoeting niet een dag zonder elkaar geweest (op een paar keer een schoolreis van mij na dan )
Ja ik zag dat gedichtje en dacht..hey, daar krijg ik een goed gevoel bij hahaha...Leuk! Laat het je mannetje ook maar ff lezen, ben benieuwt
Ik ben juf. Alleen is hier weinig werk. Dus ik ben nu invalkracht. Heb vanaf volgende week alleen woensdagochtend een vaste ochtend. Verder invallen. Al wordt het nu wel wat drukker hoor. Moet volgende week ma, di, wo en de week daarop ma, di, wo en vrijdagmiddag.. Dat weet ik nu al .. Maar komt mooi uit, want dat zijn m'n wachtweken..HAHA..
Oh leuk..en beter dat je dan vanaf volgende week veel kan werken Heb je meteen ook ff wat afleiding, dat is wel goed toch? Het liefst wil ik een eigen kinderopvang beginnen, maar daar komt echt heel veel bij kijken, dus ik denk dat ik eerst voor kinderopvang leidster ga leren...Dan kan ik eerst bij een kinderopvang werken..Lijkt me ook wel super leuk
Latoya meid, ik weet zeker dat het goed gaat komen. Zijn het allemaal vroege mk's? Mijn gyn zei ook dat de eerste 14 wk van mijn (hopelijk snel)nieuwe zwangerschap niet de leukste zouden zijn.... Ik krijg gelukkig ook in het zh een 7 en 14 wk echo en mijn termijn echo (als 7 wk goed is) gewoon bij de vk.... Dat is wel prettig voor je gevoel
Ja daar ben ik ook wel blij mee. Hoop dat ik het wat trek. Moet er toch wat inkomen maar heb er wel zin in! Ja daar komt inderdaad heel veel bij kijken! Ik heb zelf ook stage gedaan op kinderdagverblijf. Was wel erg leuk, vooral de baby's vond ik leuk. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik liever m'n kind bij een vaste oppas/ gastouder heb. Krijgen ze toch wat meer aandacht.
Inderdaad Ellen. Ik krijg bij 8 weken een echo. Vind het wel vaag, want de eerste keer kreeg ik die bij 7 weken al. En toen met de nacontrole na mk zei ze dat we bij 8 weken een echo maken bij de volgende zwangerschap. Dat klinkt erg lang, zei ze.. Maar het is beter! Omdat ik de vorige keer met 7 weken een echo had, waar nog geen hartje op te zien was. En er blijkbaar ook nooit is geweest!. Maar goed.. Die 4 weken gaan we wel volhouden! Hoop ik .. Eerst maar weer zwanger worden