Na miskraam gaan we er weer voor !

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door appelappel, 15 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellenk

Ellenk VIP lid

hee allemaal.....
    Nog wat van belang gebeurd hier toen ik hard aan het werk was ? ;)

2. Niet meer actief

ja ik heb bubbels :D

3. Ellenk

Ellenk VIP lid

bubbels?
    In je darmen bedoel je?

4. Niet meer actief

Ja maar ik noem het bubbels eb het de vorige keer ook gehad het is anders dan gewoon krampen ofzo vind het een beetje moeilijk om uit te leggen. Het voelt als bubbels in je buik die kapot knappen en dan heel veel. haha

5. Ellenk

Ellenk VIP lid

Dan weet ik wat je bedoelt. Ik had ze ook toen ik zwanger was. Helaas tot vorige cyclus ook na ei toen ik niet meer zwanger was :( Vorige maand eindelijk eens een stuk minder....
    Ik hoop voor jou dat het een goed teken is. ;)

6. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis

3 zwangeren in September 2007
    3 zwangeren in Oktober 2007
    9 zwangeren in November 2007
    5 zwangeren in December 2007

Zwangeren januari:
    1. Jas (ronde 1)
    2. Lindada (ronde 1)
    3. Pippo (ronde 2)
    4. Ktje (ronde 3)
    5. Jill (ronde 1)
    6. Sam (ronde 4)

NOD Januari 2008
    23-01-2008: Goudvis22 (ronde 1)
    25-01-2008: Semmi (ronde 2)
    27-01-2008: Jooze (ronde 4), wwjc19 (niet voor echie)
    28-01-2008: Ischa (ronde 3)
    31-01-2008: Lovelylove (ronde 1)

NOD Februari 2008
    02-02-2008: Lola1982 (ronde 2), Mariaatje (ronde 1), Jootje24 (ronde1)
    03-02-2008: Wishgirl (ronde 8 )
    04-02-2008: Jent (ronde 4)
    05-02-2008: Nony (ronde 5)
    08-02-2008: Lastminutemama (ronde 3), casedy (ronde 7)
    10-02-2008: Danjo (ronde 4)
    11-02-2008: Marije1980 (ronde 9), Ellen (ronde 4), Maitestar (ronde 2)
    12-02-2008: Caro73 (ronde 3)
    15-02-2008: Roosje75 (ronde 1)
    16-02-2008: Kimmetjuh1981 (ronde 1)
    17-02-2008: Miek 74 (ronde 2)
    20-02-2008: Vruchtje24 (ronde 3)
    22-02-2008: Annna (ronde 1)

Meeting: wie gaat er mee???
    Danjo (Deventer),,Linda (Leeuwarden),,Jill (Valkenswaard),,Wendy (Eindhoven),,Lola (Alkmaar),,Wishgirl (Emmen),,Sam (nabij Heerenveen),,Ellen (nabij Doetinchem)

7. Gezond

Gezond Niet meer actief

Missy heeft toch ook een digi gedaan waarvan ze zelf zei dat ie zwanger aangaf...

Ik heb die in het album stond niet ervoor aangezien hoor.. Ik geloof haar op haar woord ;)

8. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    He Wishgirl alles goed?
    Vanmorgen heb ik mijn kaartje weer ingevuld op fertilityfriends en geeft hij aan dat ik op dag 15 mijn eisprong heb gehad zie fotoalbum. Kan ik ervan uitgaan dat het klopt wat fertility aangeeft denk je of hou jij het nog steeds op dag 12?

Nog 10 minuutjes en dan ga ik weer lekker steppen, heb er echt zin in.

Net weer een nieuwtje gekregen een lesbische vriendin van mij is weer zwanger.

Tot straks

9. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi Allen,

Zelf zit ik er eventjes doorheen, mega last van mijn bekken, maar weet dus nog niet of ik zwanger ben. Komende dagen wordt dus bikkelen...

Wishgirl hoest met jou, was het nog gelukt om je rietje te krijgen of is deze maand voor niks?

Jooze

10. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ligt het aan mij of is er niemand meer?

11. Gezond

Gezond Niet meer actief

@Ischa - ik blijf neigen dat cd 12 je eisprong is geweest... Kijk met 15 zou wel kunnen, maar dan heb je hem met 17 weer gehad ;)

Ik zeg 12 ;)

12. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Nu staan ze er wel in die ik vanmorgen heb gedaan..

Waarom zou ik erover liegen dan? Kan mezelf echt niet zwanger verzinnen hoor.. ;)

13. Gezond

Gezond Niet meer actief

Hoi Jooze...

Tja meid... ik weet ook niet of je zwanger bent... maar nu al last van je bekken door zwangerschap is wel te vroeg eigenlijk hoor...
    Ik heb ook meer last van mijn bekken nu, maar dat heeft bij mij echt met het weer te maken...
    Al hoop ik natuurlijk gewoon dat je zwanger bent meid! Ik ben de beroerdste niet ;)

Ik heb een donor gevonden Jooze... van Indonesische afkomst... En heb zaterdag geinsemineerd...
    Ik heb dus geen rietje gekregen.... en mijn cyclus is ook niet naar de maan ;)

Toestand dat het was...
    Zucht!

14. Gezond

Gezond Niet meer actief

kZeg toch niet datje liegt Missy ;)

Nee hoor... Ischa dacht dat ik gekeken had naar je vorige test.. en dat had ik niet gedaan...

Ik zag de streep in je album niet.. maar je zei dat je een digitale ook gedaan had.. en die kan niet missen ;) Vandaar ;)

15. Gezond

Gezond Niet meer actief

Oooh en missy.. Die van gisteren zag ik geen strepie... maar die van vandaag een mooi strepie hoor!

Nog een keer: Van harte gefeliciteerd meid!
    Lekker genieten!

16. Gezond

Gezond Niet meer actief

Mijn dochterlief had een losse tand... een wiebeltand noemt ze hem... ;)
    Waren we gisteren aan het donderjagen en kwam ik per ongeluk tegen de tand aan.. Oops..

Bloeden natuurlijk en de tand zat een stuk losser...

Dochterlief heeeeeelemaal overstuur!

Arm meissie!

17. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Hallo dames!

Kom ik ook weer even langs. Het lukt me heel goed om afstand te nemen... Ben nu al 4 dagen niet langs geweest! ;)

Ik zie dat we er weer een paar zwangeren bij hebben!

Gefeliciteerd!!!

Jill, Sam en MissyZuilen!

Sam, wat fijn dat je toch nog zwanger je bruiloft gaat vieren! Echt super! Ik gun het je zo, meid!

Jill, lekker hoor, direct de eerste ronde. Echt heel erg fijn voor je!

MissyZuilen, zwanger is zwanger. Ik kan me voorstellen dat je het niet kunt geloven tot je NOD voorbij is, maar het zit gewoon goed. Dat kan niet anders! :D

Lovelylove: die bubbels in de buik herken ik... Ik zit nu in de 9e ronde na miskraam en ik heb ze nog steeds altijd na m'n ei... :( Daarvoor had ik het nooit... Maar dat geldt wel voor meer dingen helaas....
    Ik hoop wel dat het voor jou wat anders betekent!

Volgens mij loop ik verder zo'n 200 pagina's achter! :D
    Is maar goed dat we zo'n lijstje hebben.... We gaan vanaf vrijdag lekker een weekje weg naar een Landal park. Heerlijk! Heb er echt zin in! En het was eigenlijk de bedoeling om het niet in een vruchtbare periode te plannen, maar ja, volgens mij is het toch zo! 8)
    Niet teveel aan denken, dan maar....

18. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    He wishgirl wanneer heb je tijd om voor mij te pendelen? Sam had het voor mij aan jou gevraagd, maar nu zie ik dat je online bent dus dan vraag ik het zelf maar.

xxx Joyce

19. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ik ga vanavond weer pendelen Jent.. Maar als ik zo naar de stapel kijk die ik nog moet pendelen, ben je niet de enige ;)

Zo snel mogelijk meid...

Tis sowieso even vervelende tijd: pc crash, vervelend weekend, en op school van dochter moeten alle raamschilderingen erop en ik heb er de coördinatie over...
    dus ik moet daar zijn...

20. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    oh sorry wishgirl ik merk het dan vanzelf wel, maar Sam zei dat je heel goed in pendelen en voorspellen bent. Dus ik ben erg benieuwd.

xxx Joyce

Deel Deze Pagina