Na miskraam gaan we er weer voor !

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door appelappel, 15 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gezond

Gezond Niet meer actief

@Jent - Nou of ik er goed in ben... ;) Tja... kweet niet... Is altijd maar weer afwachten natuurlijk...

En dat je vraagt: geeft niks! Ik kan me heel goed voorstellen dat je graag zo snel mogelijk antwoord wilt... Liever gisteren dan vandaag... Toch?! ;)

2. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    ja ik zei gisteren nog op msn tegen Sam dat ik zo ongeduldig ben wat dit betreft heb ik normaal geen last van. En ik heb zelf over deze maand op 1 of andere manier een positief gevoel ook omdat 4 andere januari gependeld hebben maar dat is al lang geleden en toen vertelde ze mij dat ze jou goed kende en dat er een soort van chemistry was dat je alles zo goed kon voorspellen bij haar op een of andere manier

xx joyce

3. Gezond

Gezond Niet meer actief

@Jent - Ik ben blij dat ik bij Sam gelijk heb gehad... en ik hoop dat ik voor jou ook iets moois mag pendelen en dat het dan ook uitkomt..

Maar ik wil je wel graag even waarschuwen... De pendel is maar een pendel he.. Het is niet verstandig om er echt op te vertrouwen. Je moet het meer als leuk zien eigenlijk zoals er hier gependeld wordt! Moeder Natuur beslist nl.
    Niet teveel op bouwen dus... want dan worden het teleurstellingen! ... kunnen teleurstellingen worden...

4. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Weet ik. Maar vind het gewoon leuk en we zitten toch al wel weer een aantal maanden na mijn mk en aangezien de doktoren verwachten dat we voor juni 2008 wel weer zwanger zouden moeten raken ben ik er gewoon beniuwd naar.

xxx Joyce

5. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi daar ben ik weer,

Wishgirl, mega goed dat het nog gelukt is joh.. Is het niet voor niets geweets. Beetje stomme vraag, maar stel dat het niet lukt blijft dat rietje dan bewaard ..vraagteken mijn toetsenbord is van de war..

Wat betreft mijn cyclus, snap helemaal wat jullie bedoelen, Het is te snel, het kan niet ik moet wachten op zekerheid tot mijn nod.. En misschien is dat ook wel zo. Pas dan weet ik of ik zwanger ben.
    Ik heb alleen mega last van mijn bekken en dat had ik de vorige zwangerschap ook voor ik kon testen. Vandaar dat ik ietsie pietsie positief ben.. )en negatief) omdat ik zo´n last heb, al van het eerste beetje hormoon...!

Denk erover om vanaf vrijdag te gaan testen puur omdat ik de pijn niet volhou zonder te weten of ik het ergens voor doe of niet... ik kan nu al bijna niet meer zitten of lopen en dat heb ik er allemaal voor over , maar als ik niet zwanger ben ga ik hard aan de wijn!

Jooze

6. Gezond

Gezond Niet meer actief

@Jent... - precies.. dat bedoel ik! Het zien als leuk...

Overigens vind ik het een beetje link van de artsen om te zeggen dat ze verwachten dat je voor juni 2008 wel weer zwanger bent...
    Daar kunnen ze nl. niets van zeggen! Ze kunnen verwachten dat je wel weer zwanger zal worden, maar nooit wanneer...
    Geef het alsjeblieft de tijd meid! Je loopt anders zoveel risico op grote teleurstellingen...

7. Gezond

Gezond Niet meer actief

@Jooze... ja goed he ;)
    We zullen dus nu weer moeten afwachten...
    Ja het rietje staat nog gewoon in de stikstoftank in het ziekenhuis ;) En mocht ik zwanger zijn blijft ie er ook staan...

Zwanger worden is ook veel geduld hebben meid... en geluk! Vervelend he?

Ik hoop voor je dat je bekken een goed teken is... en anders maar flink aan de wijn idd ;)

8. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    nee dat klopt, maar ze zeiden als het niet zo was dat ik dan terug naar het zh moet. Dus ze zullen dat toch wel met een reden gezegd hebben.

xxx joyce

9. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Wishgirl, kijk das goed wist niet dat sperma zo lang houdbaar was

Jent wel vreemd hoor iinderdaad dat artsen het zeggen en dat je erna terug moet komen, zou ik zelf niet blij van worden (of wel natuurlijk als je gewoon zwanger bent)...

Jooze

10. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Ik denk als het niet lukt dat we dan misschien in aanmerking komen voor extra hormonen ofzo ik weet niet. Er is in ieder geval niets aan de hand. Bloedstolling, chromosomen, schildklierfunctie alles was goed. Dus. Tja verder weet ik het ook niet.

xxx Joyce

11. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis

3 zwangeren in September 2007
    3 zwangeren in Oktober 2007
    9 zwangeren in November 2007
    5 zwangeren in December 2007

Zwangeren januari:
    1. Jas (ronde 1)
    2. Lindada (ronde 1)
    3. Pippo (ronde 2)
    4. Ktje (ronde 3)
    5. Jill (ronde 1)
    6. Sam (ronde 4)

NOD Januari 2008
    23-01-2008: Goudvis22 (ronde 1)
    25-01-2008: Semmi (ronde 2)
    27-01-2008: Jooze (ronde 4), wwjc19 (niet voor echie)
    28-01-2008: Ischa (ronde 3)
    31-01-2008: Lovelylove (ronde 1)

NOD Februari 2008
    02-02-2008: Lola1982 (ronde 2), Mariaatje (ronde 1), Jootje24 (ronde1)
    03-02-2008: Wishgirl (ronde 8 )
    04-02-2008: Jent (ronde 4)
    05-02-2008: Nony (ronde 5)
    08-02-2008: Lastminutemama (ronde 3), casedy (ronde 7)
    10-02-2008: Danjo (ronde 4)
    11-02-2008: Marije1980 (ronde 9), Ellen (ronde 4), Maitestar (ronde 2)
    12-02-2008: Caro73 (ronde 3)
    15-02-2008: Roosje75 (ronde 1)
    16-02-2008: Kimmetjuh1981 (ronde 1)
    17-02-2008: Miek 74 (ronde 2)
    20-02-2008: Vruchtje24 (ronde 3)
    22-02-2008: Annna (ronde 1)

Meeting: wie gaat er mee???
    Danjo (Deventer),,Linda (Leeuwarden),,Jill (Valkenswaard),,Wendy (Eindhoven),,Lola (Alkmaar),,Wishgirl (Emmen),,Sam (nabij Heerenveen),,Ellen (nabij Doetinchem)

12. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Daar ben ik weer, maar ik zie dat er niet veel mensen zijn :(

13. goudvis22

goudvis22 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.984
    0
    0
    hallo allemaal

alles goed hier?

14. Gezond

Gezond Niet meer actief

@Jent - Ik kan me voorstellen dat een gyn zegt dat je met een half jaartje thuis proberen nog maar eens weer moet komen als je nog niet zwanger bent. Dit is echter meestal na een hsg (baarmoederfoto)....

@Jooze - zaad wat ingevroren is kan heeeeeeel lang houdbaar blijven. Gebeurt nl. niets mee als het ingevroren is..

15. Gezond

Gezond Niet meer actief

Heeeeeee Goudvis....!

Heeeeeee Ischa!

16. Gezond

Gezond Niet meer actief

bij mij alles goed goudvis...

Maar euh... zou je je vis echt niet eens een grotere kom geven.. ;)

17. goudvis22

goudvis22 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.984
    0
    0
    hey wishgirl

haha zo kost het tenminste neit zoveel water :p

18. Gezond

Gezond Niet meer actief

Nee oke hahha maar wel je vis!

Hij kijkt zo ongelukkig ;)

19. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Die baarmoeder van mij heeft ze ook al 10 keer gezien is ook niets mis mee dus tja
    ik weet het ook niet we zien wel en anders ben ik blkij dat we in juni al verder kunnen dokteren als we niet eerder goed zwanger zouden zijn.

xxx joyce

20. Gezond

Gezond Niet meer actief

@Jent - oke... ;)
    Nou meid.. ik hoop dat je heel snel zwanger zult zijn! Dan heb je het allemaal gehad ;)

Deel Deze Pagina