Ik zou het niet weten sam.... Denk dan meteen aan een geurtje wat je in je hals spuit... Toevallig een nieuw? Zou best met de zwangerschap te maken kunnen hebben hoor, á die hormonen...
HELLUP .. maak me blij .... Gelukkig ben ik rossig van mezelf en word ik gauw rood.. dan valt het niet zo op Ooh btw.. zit net te denken.. (ja mooi op tijd ) Misschien ga ik wel een liedje instuderen en die zingen voor mijn mannetje op onze trouwdag hmmm..
Ohhhhhhhhhh echt Sam? Vind ik altijd zooo bijzonder als mensen dat kunnen... Zou zelf meteen helemaal volschieten, kwam geen noot meer uit Kijk maar uit met je hormonen
HAHA .. nou maak me even blij.. Neej vriendin van mij .. we hadden het even over het juf zijn en dat je zoveel moet kunnen zei ze.. Ik vertelde over muziekles.. En toen zei ze.. Ik weet nog wel van onze musical.. Mijn moeder heeft het er nog over.. (toen stond ik dus alleen voor zaal vol mensen te zingen ) >. Vond ze zo knap ... Vandaar.. Denk zelf aan Ilse de lange.. die ligt me wel, qua geluid..
hihi als ik zou gaan zingen dan weet ik dat ik daarna een feestje alleen kan vieren maar wel een leuk idee als je kan zingen...