Latoya voor jou is het ook spannend zeg... ik duim voor je dat het raak is ! En ik begrijp je angst als het weer raak is ! het komt goed meid!
@ Ellenk: thnx voor je lieve berichtje Ik weet ook wel zeker dat het voor ons allen goed komt..En ja, alle 3 de miskramen zijn bij 6 weken geeindigd...vroege miskramen dus! Maar goed, tot die 14 weken zal het idd echt moeilijk worden..Je leeft dan zo in onzekerheid...Hoop dat als ik zwanger ben, dat het echt 9 maanden goed blijft gaan! Dat hoop ik voor iedereen hier... @ Sam8: aan de ene kant zou ik mijn kindje ook wel naar een gastouder brengen omdat hij/zij idd wat meer aandacht krijgt, maar aan de andere kant zal ik mijn kindje ook wel naar een kinderdagverblijf brengen..
HIHI.. ja als ze wat ouder zijn, vind ik het ook weer een ander verhaal hoor! Leuk met andere kindjes spelen! Nou ik zal even snel met m'n race-auto naar de drukker.. Ben zo weer terug hoop ik
@ Liesje: Ik duim ook voor jou dat het weer raak is! Dan zouden we saampjes zwanger zijn, dat is leuk
het ziet er voor mij voorlopig nog super goed uit...temp is hoog 37.2 en ik ben de hele dag door met vlagen misselijk..... zou leuk zijn als we saampjes zwanger zouden zijn! ik zou ook bang zijn de eerste tijd....
Je blijft gewoon angstig, omdat je al zoiets heb meegemaakt...Maar mocht ik zwanger zijn, dan probeer ik die miskramen gewoon los te laten..en dan kijken we wel wat de natuur doet...Ja, voor mij ziet het er ook nog wel goed uit..Mijn borsten zijn gegroeid volgens mijn vriend, er lopen aders rondom mijn tepels en ze doen zeer...Ben ook moe en smorgens wat misselijk, dus ben zoooooooo benieuwt..Spannende week voor ons
dat is echt spannend en klinkt erg hoopvol voor je...maar ik moet nog tot volgende week wachten en misschien wel tot woensdag wachten met testen...pffffff hoe komen we de tijd door
Op mijn banner staat dat ik over 2 dagen kan testen...Maar dan ga ik van mijn laatste cyclus uit (25 dagen)..Ik zit te twijfelen of ik morgen of donderdag ga testen of dat ik gewoon tot zaterdag of zo wacht...Maar wachten duurt zooooooo lang en idd, hoe komen we de tijd door..:-s
Meiden wat is het spannend hier! Ik herken jullie angsten ook hoor.. Ik zal ook zo blij zijn als ik over 2 weken nu wel een goede echo heb.. Ik duim heel hard voor jullie allemaal!
@Bruidje: ik duim ook voor jou dat je over 2 weken een goed echo hebt en dat het hartje klopt Hoe voel je je verder? @Liesje: ja, maar jij kan zondag testen of een dag voor ervoor...en als ik van 28 dagen uitga, dan kan ik ook pas zaterdag of zondag testen dus eigenlijk kunnen we tegelijk testen haha... Maar goed, we zullen wel zien...Het ziet er idd wel goed uit!
Ben een beetje klungelig aan het typen haha..maar jullie begrijpen me wel toch Trouwens ik heb toen een x 3 dagen voor nod getest...dus wie weet ga ik dat weer doen als alles nog goed voelt
Ik voel me wel redelijk met name overdag wanneer ik leeg word misselijk zo'n weeig gevoel.. zere boobs en uiteraard moe.. maar je hoort mij niet klagen hoor.. Hoe meer symptonen hoe beter!
Dat is waar...dat is ook wel weer positief toch Je lekker zwanger voelen..Dat wil ik ook weer! Maar ja, de tijd zal het leren en ik moet nog maar ff wachten..wanneer had jij posi getest? Voor je nod of toen je overtijd was?
Wat denken jullie wel niet die Marjolein voelt zich vandaag vast weer wat beter en kan dan mooi ff door 5 pag heen worstelen Heb het klokje rond geslapen heerlijk en voel me niet zo depri meer Om 1 uur weer 2 uurtjes werken (meer puf vooor als gisteren) ladies spannend ellenk neem je niet teveel hooi op je vork ook er teveel mee bezig zijn kan niet werken Maar mn duimpjes draaien Alle ladies op het bankje kom jullie vergezellen al zal het niks wezen deze maand
HAHA Ja marjolein, moet ook wat te doen houden.. Lekker dat je zolang hebt kunnen slapen! Voel je je vast snel weer beter! Komt helemaal goed met jou
Hi dames, Ik heb 23 september een (vroege) miskraam gehad, we waren 7 weken zwanger. en nu gaan we er dus weer voor.... Ben niet zo'n snelle lezer, dus sorry als ik niet overal op reageer... groetjes simone