zeker weten ik mis het wel hoor heb mijn zwangerschapsdagboek en 2 knuffeltjes + nog wat dingen van de vk in een tas en dat ga ik goed bewaren en ik ga nog ff aan de vk mijn echo foto vragen die wil ik graag hebben. trouwens wel apart maar ik was dus fanatiek begonnen in mijn zwawngerschapdagboek en na de 7ste week heb ik niks meer geschreven het wilde gewoon niet meer... pas bij 10 weken kwam ik erachter dat het toen dus was gestopt met groeien net of ik het onbewust heb geweten
bedankt ga zo ff kijken of het lukt Ik denk dat ik ook een voorgevoel heb gehad hoor goudvis dat het niet goed was ik heb helemaal niets mogen zien op mijn echo ik kreeg een echo omdat ik door de pil heen zwanger ben geworden
Ja en achteraf had ik de hele tijd al een apart gevoel... Okee en nu gaan jullie bewust voor een kindje? je kan bij je profiel ook een plaatje (avatar) toevoegen onder je naam...
LL is weer verdwnene geloof ik.. hmm ik denk dat mijn ongi eraan zit te komen ben beetje emotioneel gister al bij een film en nu van de muziek... ja of ik ben zwanger maar daar ga ik ff niet vanuit... Maar tinkelbel dat is trouwens ook niet niks eerst erachter komen dat je zwanger bent en dan moet je ineens gaan verwerken dat het toch niet gaat gebeuren ook niet niks...
oke hoe doe ik dat? Ja, we wilden voordat ik zwanger was nog even wachten we wonen net een jaar samen.. maar mijn vriend en ik waren zo blij met mijn zwangerschap dat we nu door gaan en we zijn ook al 7 jaar samen dus nu of over een jaar dat maakt ook niet uit... Wij zijn er klaar voor
lief hondje uit het asiel? trouwens zag je foto had ik nog niet gezien weet ik ook hoe je eruit ziet...
ja precies en wie zegt dat het nu weer gelijk raak is... Wel een tegenvaller dat het dan uiteindelijk mis gaat maar ja dat hoort er helaas bij. Heb je het wel goed geaccepteerd en verwerkt? En kunnen jullie er samen ook goed mee omgaan?