haha normaal vind ik het niet zo erg om een of twee dagen yhuis te zijn, lekker mn huisje opruimen enzo maar als je ziek bent heb je nergens zin en kan je ook niks en hang je maar een beetje, waardoor je je eigenlijk nog beroerder gaat voelen vandaag was mijn vrije dag, we hebben net een nieuw huis dus dachten oh we gaan naar ikea even badkamer kasten kopen 2 uur waren we er en om 7 uur waren we pas weer thuis! je moet daar al die paketten zelf bij elkaar zoeken in zon magazijn boven hadden ze het voor ons uitgeprint en ons verzekerd dat alles er nog was, nou oke wij naar beneden helemaal tevreden hebben we beneden bijna alles bij elkaar, kunnen we 1 doos niet vinden wij aan iemand gevraagd was dat ene artikel er niet meer , was uit het assortiment en dat stond duidelijk in de computer zei hij , dus zijn collega boven had dat moeten zien, gevolg we moesten weer naar boven om andere deuren uit te zoeken grrrrrr nu hebben we ook gewoon lekker door de ikea gesenterd en leuke dingen gekocht hoor en lekker daar gegeten jumjum de terug weg was minder , was een ongeluk gebeurd, waar 2 brandweer wagens aan te pas moesten komen, dus ben bang dat dat uitgeknipt moest worden 1 lag al op een brancard bah het zou je maar gebeuren
nee heb nog geen kids tinkelbel wat leuk dat jullie net een nieuw huis hebben en ikea geweldig maar idd dat magazijn daar zie ik ook tegenop over een paar maandjes mag ik er ook heen... 1 mei krijgen wij de sleutel van ons huis heb er zo`n zin in zit al van alles uit te zoeken... jakkes vind ik ook niks om te zien zo`n ongeluk maar hopen dat het goed is afgelopen...
nou we hebben het eigenlijk wel zo goed als af hoor nu zijn het een beetje de leuke dingen, zoals aankleden enzo we zijn dus nog wel druk maar met leuke dingen dat klussen werd ik wel een beetje zat, en dan bedoel ik behangen, stuccen, laminaat leggen, regelen ..... dat andere klussen wordt ik niet zat hoor
spannend goudvis , leuk he alles naar je zin uitzoeken en gefeliciteerd met je 1000e bericht kom ik aan met 85 haha ach ja ik kom er ook nog wel
hey goudvis en kimmetjuh ik ga er vandoor ik ga lekker slapen moet morgen er vroeg weer uit... mag weer Werken
achja pas toen ik actief ging meeschrijven bij de julli mama`s kreeg ik veel berichter erbij ja en hier in dit topic maar dat gaat vanzelf wij hoeven gelukkig niet heel veel te klussen alleen beetje behang plakken en verfje hier en daar dus dat scheelt alweer bne ook niet zo van het klussen maar ik ga zo mijn bed maar eens opzoeken hij roept me
ja daarom hier klets altijd wel iemand gezellig ga maar vlug dan haha slaap lekker en tot vlug doei doei
Ooooh wat een lief hondje LL Wat voor soort is het? Keeshondje? En is het een reutje of een teefje? En hoe heet ie?
Wie moest wij wat vragen? Pippo zei op een gegeven moment iets over een uitslag en dat die persoon mij even moest vragen?