Kijk als je test dan weet je het nu eigenlijk wel, toch? Of je moet een hele late eisprong gehad hebben. Heb je die gevoeld/weet je wanneer die was? Ik testen bij twee weken over tijd positief.......
Oke dan kijk ik zo wel ff op internet. Dan heb ik in ieder geval voor zover dan duidelijkheid. Word hier gek van. Maar dan krijg ik waarschijnlijk dus die kuur wie ik net een tijd geleden ookal heb gehad nou dat is niet goed voor me lichaam en dan mag je niet gelijk zwanger worden dus moet een maand tussen blijven bijv. maar wat ik zo raar vind ik heb af en toe wel ongipijn maar dat duurt maximaal een uur perr dag en dan is het weer weg :S en ik heb ook bubbels (heb het zo genoemd tijdens me vorige zw. voelt als bubbels in me buik wie knappen en dan heeeel veel) dus ja ik twijfel zo. Uhm ja de 10e moest ik het worden dus is 2 weken alweer bah. Mooi dat je je goed voelt!
Ja maar omdat ik de vorige keer ook pas met 21 dagen overtijd positief testen blijft dat in me hoofd zitten al wisty ik toen niet wanneer mijn ei was maar heb toen gewoon gerekend van de 12e tot de 12e en dan die dagen erna was 21 tot de positieive test. als ik dat nu ook zou doen dan zou ik dus vanaf 6 jan. moeten rekenen en dan ben ik nu 19 dagen overtijd wat een duidelijkehdi. Ik denk dat ik me ei heb gevoeld op 26 dec. maar weet het niet helemaal zeker dat is ook weer zoiets.
Ben ik weerrrr Tja meissie....je gevoel zegt dus eigenlijk heel duidelijk nog even te wachten met testen... Dan moet je dat doen! Jij voelt zelf het beste wat het beste voor je is! Als je de test in huis hebt en je houd het niet meer, dan test je en als je kunt wachten dan test je de 31 januari..... Komt goed meis! écht!
Welkom terug! Ja eigenlijk zegt me gevoel dat wel ja als ik straks de testen binnen heb dan test ik gewoon ookal is het middag moet nu al plassen maar ik wacht nog mooi ookal heb ik geen idee hoelaat de post komt verschild per dag. Heb opgezicht op internet een bloedtest kan het hormoon vinden vanaf 6 tot 8 dagen overtijd. Ik heb ook nog cleurblue digitaal hier liggen maar heb gehoord dat die meer hormonen nodig hebben Ik test sowieso de 31e tot daar wacht ik zeker maar denk niet dat ik het red nog 8 dagen zonder te testen haha. Thanks voor je lieve woorden ! Soms zit het tegen en soms zit het mee! Niks aan te doen helaas.
nou hebben we gister een hondje opgehaald krijg ik net te horen dat het bij een hele slechte broodfokker weg komt en dat hij vaak slechte en zieke puppy's heb pffff
Nou wij hebben hem via oude mensen wie altijd al een hondje hadden maar die was doodgegaan nouja een puppy was toch te moeilijk blabla je kent het wel. Nu hoor ik van een vrouw oo heb je een hondje wat voor dus ik zeg dwergkeesje zegt ze o nee toch niet uit terwolde he bij die en die fokker dus ik pak dat paspoort en ja hoor bingo. Foto staat wel in me album hij is nu 9 weken oud
Goedemorgen! Dat is wel minder LL maar hij oogt wel gezond anders laat je hem checken door de dierenarts
3 zwangeren in September 2007 3 zwangeren in Oktober 2007 9 zwangeren in November 2007 5 zwangeren in December 2007 Zwangeren januari: 1. Jas (ronde 1) 2. Lindada (ronde 1) 3. Pippo (ronde 2) 4. Ktje (ronde 3) 5. Jill (ronde 1) 6. Sam (ronde 4) NOD Januari 2008 25-01-2008: Semmi (ronde 2), Tinkelbel85 (niet voor echie) 27-01-2008: Jooze (ronde 4), wwjc19 (niet voor echie) 28-01-2008: Ischa (ronde 3) 29-01-2008: Goudvis22 (ronde 1) 31-01-2008: Lovelylove (ronde 1) NOD Februari 2008 02-02-2008: Lola1982 (ronde 2), Mariaatje (ronde 1), Jootje24 (ronde1) 03-02-2008: Wishgirl (ronde 8 ) 04-02-2008: Jent (ronde 4) 05-02-2008: Nony (ronde 5) 08-02-2008: Lastminutemama (ronde 3), casedy (ronde 7) 10-02-2008: Danjo (ronde 4) 11-02-2008: Marije1980 (ronde 9), Ellen (ronde 4), Maitestar (ronde 2) 12-02-2008: Caro73 (ronde 3) 15-02-2008: Roosje75 (ronde 1) 16-02-2008: Kimmetjuh1981 (ronde 1) 17-02-2008: Miek 74 (ronde 2) 20-02-2008: Vruchtje24 (ronde 3) 22-02-2008: Annna (ronde 1) Meeting: wie gaat er mee??? Danjo (Deventer),,Linda (Leeuwarden),,Jill (Valkenswaard),,Wendy (Eindhoven),,Lola (Alkmaar),,Wishgirl (Emmen),,Sam (nabij Heerenveen),,Ellen (nabij Doetinchem) Hey tinkelbel, heb je erbij gezet....kunnen het nog altijd verzetten indien nodig...
Goede morgen goudvis en Pippo! Og wat een noepie! Zou ook ff naar de DA gaan..... Ff checken Heej meiden ik ga ff met justje spelen, moet om 12 uur gaan werken dus nog ff met mijn mannetje.... ALs ik straks thuis kom ligt hij al te pitten (ben om 20.30 klaar dus om 21.00 thuis...) Doegggggg!
hoi hoi mensen, zo ik ga ook maar eens aan mijn ontbijtje lekker altijd zo'n dag vrij.... Voel me gelukkig ook al weer wat beter. Mijn kop zit niet meer zo dicht
Hi meiden... Had hoop deze maand opgegeven,man heeft gekneusde ribben....dus klussen werd niks... Nou gister een vetten streep op ovutest en ja hoor gister avond en vanochtend geklust...hoop dat ik hem vanavond en morgenavond ook zover krijg Temp is ook laag 36,6 dus er is een sprankje hoop... Nou iedereen veel klusplezier, en ik kom rond nod weer langs LIEFS nony