Na miskraam gaan we er weer voor !

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door appelappel, 15 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellenk

Ellenk VIP lid

Mazzel Nony, dat je dan toch nog die ovu teseten heb gedaan. Ivm mijn carnavalsei doe ik geen testen want dan wordt ik alleen maar boos op mannetje als hij niet wil ;)

2. Niet meer actief

nou weet ik dat je bij cb digitaal niet naar de test mag kijken maar zegt die test dan echt helemaal niks want ik heb namelijk een licht heel licht streepje en de test de digitale zegt niet zwanger pfff

3. Ellenk

Ellenk VIP lid

Je mag daar idd niet naar kijken Lovely.
    Maar ook voor dat geldt er zijn er die toen wel zwanger waren en er zijn er die toen niet zwanger waren ..... Ik zou gewoon zo'n ultra gevoelige matcare test doen. Als je dan niet zwanger bent zie je tenminste ook niets .....

4. Niet meer actief

Ja idd dat gaan we dus ook doen en dan zien we het wel.

5. Niet meer actief

Ja heb testen besteld komen vanmiddag binnen als het goed is en dan gooi ik die er wel tegen aan

6. Ellenk

Ellenk VIP lid

Goedzo dan duim ik met je mee ;)

7. Niet meer actief

Haha dankjewel! het si toch wat dat zwanger worden he.

8. Niet meer actief

nog 10 berichten en ik heb der al weer duizend niet normaal meer dat ik nog geen pijn aan de vingers heb hahaha

9. goudvis22

goudvis22 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.984
    0
    0
    zo de maag is weer gevuld

dus vanmiddag testen LL SPANNEND!

10. Gezond

Gezond Niet meer actief

Hoi hoi allemaall!

@LL - Ik lees net dat je op internet gezocht hebt vanaf wanneer een bloedtest kan... Ik weet niet waar je het gevonden hebt van die 6 tot 8 dagen overtijd, maar dat klopt niet!

Een bloedtest is betrouwbaar vanaf 3 dagen overtijd! Vanaf die dag mag je in het ziekenhuis komen om te testen dmv bloedtest dus.

Deze test is heeeeeeel gevoelig en meet de echte waarde van het hcg en geeft dat dan ook door.
    Wanneer je waarde heb die groter dan 5 is als je 3 dagen overtijd bent, ben je zwanger! Kleiner dan 5 is dus niet zwanger!

De reden dat je de bloedtest al zo vroeg kan doen is dat Hcg eerst in je bloed komt en daarna pas in je urine!
    Ik hoop dat je hier wat aan hebt meid!

11. goudvis22

goudvis22 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.984
    0
    0
    hey wishgirl

12. Gezond

Gezond Niet meer actief

heeeee goudvis... Alles goed?

13. goudvis22

goudvis22 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.984
    0
    0
    ja :thumup:

met jou?

heeft je dochter nog wat geslapen?

14. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Hey wishgirl, gisteren pilletje ingenomen, had het geschreven gisteren maar je was niet meer online? :)

15. Gezond

Gezond Niet meer actief

@goudvis... Ja dochterlief heeft nog geslapen ;)
    Gelukkig ;)

Hier ook alles goed... Vanmorgen weer met raamschilderingen bezig geweest. Wat een werk nu hahahaha... Door de hele school moet nu nog het thema winter gezet worden en ik wil het graag zo doen dat alle kinderen er wat aan hebben.. dus dat is een boel ;)

En alles moet ook nog gekopieerd worden en dan naar supergroot.. Dus veel knip en plakwerk.. En daar gaat zoveel tijd in zitten!

Als dit er nu allemaal opstaat, ga ik meteen door met kopieëren voor de Pasen... Dan ligt dat al klaar op de plank en zijn we zo klaar... Want dan doe ik ook maar een paar ramen met pasen...

Eind april gaat de zomer erop denk ik... en dan met ruimte voor de thema's ;) En dat kan dan weer tot en met september blijven staan...

Heb je tenminste eer van je werk... ;)

16. Gezond

Gezond Niet meer actief

Heeeeee Pippo!

Jaaaaaaaaaaaa ik las het laat nog en meteen gravitamonneke ingenomen want ik was het dus wel vergeten he... :(

Ik ga hem nu ook meteen even innemen want we denken er nu aan! ;)

17. goudvis22

goudvis22 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.984
    0
    0
    mooi...

Wel een drukte he met die raamschilderingen maar je krijgt er wel veel voor terug

ik zal zo eens ff gaan douchen mooi op tijd :rolleyes:

18. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Effen eten maken voor dochtertje...tot straks! :)

19. Gezond

Gezond Niet meer actief

@goudvis - de kinderen vinden het schitterend! En de leerkrachten hebben alleen maar positief erover... Het is zooooo lang geleden dat echt alles mooi gedaan werd zeiden die..
    Het is zoooo gezellig weer!

Nou beter compliment kan je niet krijgen volgens mij ;)

20. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ik moet zo met dochter naar fysio...
    zucht..

Deel Deze Pagina