HAHA, wij zijn ook niet echt bij te houden vandaag Simone, dus is niet erg! Wat een rotdatum he? 23-9. Toen heb ik ook mijn miskraam gehad. Hoe toevallig! Hoe gaat het verder met jou? Liefs Sam
Nou officieel een week overtijd, maar ja, na een mk kan je lichaam natuurlijk helemaal van slag zijn.... Wil gewoon weer zo snel mogelijk zwanger zijn/worden enne ben daar nogal onzeker over.. En hoe gaat het met jouw?
Sam idd jullie zijn vandaag niet bij te houden maar goed wel gezellie hahaha Simone hoop echt dat het snel weer raak mag wezen ,en wil je je ei kwijt dat kan altijd hier of op mn msn
Hier gaat het wel goed. Fijne eerste ongi na de mk gehad vorige week (zeer heftig, niet fijn dus ). Aan de ene kant vond ik het jammer dat ik niet zwanger was, maar denk dat ik er geestelijk ook nog helemaal niet aan toe was! Daarentegen begin ik me gelukkig weer te voelen, zoals ik me voelde voordat ik zwanger was! We zien wel wanneer het weer komt! Al hoop ik natuurlijk dat het weer snel raak is.. Maar jij hebt verder geen symptomen? Of kan het gewoon nog alle kanten op?
@Bruidje: ja, ik kan het ook niet laten..het liefst wil ik vandaag al testen, maar kan niet weg Heb 2 zieke kindjes hier...Hadden ze net ook nog ruzie, pfff..Maar goed, misschien ga ik morgen wel ff voor de 1e x testen...
ik durf eigenlijk niet eerder te testen als maandag.... maar als ik eerlijk ben test ik het liefst nog vandaag!
Ik ga denk ik gewoon de 1e x morgen testen en als ie dan negatief is, dan test ik zaterdag of zondag gewoon nog een x als ik dan nog niet ongi ben...Kan de dagen echt wel wegkijken nu
anders ik wel...maar voor mij is het echt nog te vroeg om te testen...ik heb nog 5 dagen te gaan.... maar de vorige keer testte ik met de CB posi op mijn nod!
Dames, mag ik vragen waarom jullie ze niet gewoon bestellen? Ik bestel ze via www.zwangerschapstest.nu. Heb je er gewoon 3 voor 7 euro (incl verzendkosten) en als je ze vandaag besteld, heb je ze morgen in huis! HIHI ik heb ze alweer klaar liggen.. Maar dit is toch veel goedkoper dan ze uit de winkel halen? Ze deden het bij mij prima! Het enige is, dat als je ze al thuis hebt liggen en je hebt wat symptomen dat het wachten dan NOG moelijker is!
hey Sam....ik heb nog een test thuis liggen maar ik kan me nog aardig goed beheersen. Die test ligt er al een maandje of 2 dus dat gaat nu ook wel lukken denk ik ....maar ik wil er nog maar eentje bij hebben..... maar ik schrok me wild van de prijs van de digi testen van CB zeg!
bij mij kan het nog alle kanten op, voel me niet zwanger (geen pijnlijke borsten, niet misselijk) maar ben ook niet helemaal normaal (huilbuien te over over niets....arme vent van me heeft het zwaar te voorduren gehad). maar omdat ik nog niet ongi ben geweest houd ik ook sterk rekening mee dat dit komt omdat m'n lichaam nog niet helemaal ok is...
Ladies testse Ik test nooit voor nod en dat terwijl ik al bijna 2,5 jaar bezig ben heb dus ook nog nooit nega getest Zo hier weer ff de boel lekker fris gemaakt mischien wel stom ivm dat ik zo nog moet werken maar jah het moest gewoon echt
voor de testers: als je een digitale test hebt kun je ook de sticks van persona gebruiken, die zijn veel voor "weinig" vind het zelf wel prettig als er staat wat het is en je niet hoeft te raden met een vaag streepje....
eigenlijk net zo duur als eigenmerk ie digi is 19 euro of zo voor 3 en eigenmerk 7 eurie of zo dus eigenlijk nog goedkoper Mone ik heb dat ook vreselijk hoor ene dag meer dan de andere dag Zullen de laaste beetje hormoon wel zijn