@pippo - ja heb weer enorm last van de maag... Echt pijn in de maag... en dan op de borst een drukkend gevoel net of er een betonblok op ligt... brokken in de keel... Smorgens geen last maar begint in de loop van de middag begin avond op te spelen en aan het eind van de avond heb ik het niet meer... @Jent - Ja we zijn weer een stukje gevorderd met de raamschilderingen! De kleuterafdeling is klaar op 1 deur na... Daar moet nog even Elmer op... De rest is daar klaar... We zijn nu bezig in de lange gang van de groepen 1/2, 3 en 3/4. De grote ramen daar zijn ook bijna klaar.. en dan moeten er op 1 deur van een klaslokaal nog 2 kleine blijvende tekeningen. Op de 2 wc deuren moet nog wat... op 1 klapdeur nog en dan de tussendeur naar de grote hal. Dan moet de ingangsdeur nog van groep 5, de deur van het computerhok en de 2 klapdeuren van de hoofdingang nog... En dan ist klaar! hhiihihihi
Ik heb me wel verplaatst naar 28/1 maar als ik eventueel zou kunnen gaan testen doe ik dat toch niet eerder dan 31/1.