@Kim - vervelend dan, maar gelukkig niets ernstigs... En nee ik zou ook niet achter snijmachines gaan staan met een dizzy en licht hoofd Nog maar even verder uitzieken dan.. Beterschap! Nee ik heb geen griep. Ik heb al een aantal maanden dat ik in de 2e helft van mijn cyclus (na de eisprong) in de namiddag begin van de avond een pijnlijke maag krijg.. Dat wordt steeds erger gedurende de avond vordert... Ik heb dan pijn in mijn maag, een drukkend gevoel op de borst alsof er een blok beton op ligt en steeds van die kikkers in de keel... Smorgens is het weer heeeelemaal over... om vervolgens eind van de dag terug te komen... Geeen idee wat het is.... Even mee naar de ha @Ellen - ach schattig... Is ie alweer beter? Jij nog niet zo he meid... Heeeeeeel veel beterschap!
@ Semmi: wat spannend meis! zal voor jou duimen! ja ben de 7wkn alweer gepasseerd, gaat redelijk snel! Over 2 wken heb ik alweer een 2e echo @ wishgirl: heej meis! met mij gaat het super! niet meer misselijk geweest, nu wel last van jeuk aan me (.)(.) HIHI en hoe is het met jou meid?!
dank je... vandaag gaat het beter. Heb gisteren lekker gestoomt dat helpt altijd wel... Mannetje is weer helemaal beter alleen nog moe dus moet hem af en toe ff kietelen
Ja ik ook eigenlijk Vreemd... Als het pos. zou zijn geweest had ze hier vast gegild dat ie pos was! Denk je niet? Gets... maag blijft een ramp...
Ik had zin om een bad te nemen... maar heb vandaag tussen de bedrijven door onze hond even in bad gedaan... Kmoet het bad dus nu eerst schoonmaken met Dettol.. Wat ben ik ook dom eigenlijk...
Nog 2 dagen en dan is er alweer een schoolweek voorbij... Wat vliegt de tijd als je daar vanuit gaat he.... Dan nog een week of 3 naar school en de kids hebben weer vakantie
vervelend meid ik zou ook even naar de ha gaan doe ik ook niet zo vlug hoor maar als het elke keer terug komt is wel vervelend