tja je hebt eigenlijk ook wel gelijk ja...maar bij de een zie je gewoon 20 euro en bij de ander nog geen 7 euro..... ach we moeten nog maar even wachten...het ziet er goed uit...hoge temp en met vlagen misselijk overdag
Ik weet niet wat ik moet doen! Moet ik nou van mijn laatste cyclus uitgaan of niet..wat zouden jullie doen? Ik kan gewoon niet meer wachten en ja, mocht ik morgen idd posi testen, dan hoef ik de dagen niet meer weg te kijken
Latoya, het is voor een ander heel makkelijk om te zeggen wachten maar als jij vind dat je testen moet dan moet je dat morgen doen!
Ja, denk dat ik dat ook gewoon ff doe...En mocht ik ie nega zijn, dan test ik zaterdag of zondag wel weer als ik dan nog niet ongi ben..
Je kunt het er morgen altijd op wagen.. Maar ik zou het denk ik nog even afwachten... Ik had vorige week voor m'n ongi ook verschillende symptomen, maar had nog niet getest.. Maar je moet het natuurlijk zelf weten..
HIHI ja: . Kan het me voorstellen! Ik denk trouwens dat er vanavond meiden zijn die niet gelukkig met ons en ons geklets zijn . HAHA..Al heel wat pagina's vol geluld.. Halen we vandaag de 200?
Hahaha..ja, die moeten vanaaf heel wat bijlezen Ach ja, wie weet halen we de 200... Ik wens de meiden veel suc6 alvast met lezen haha..
hahahaha doe je best sam hihihi Ik ga zo ff een blokje om met de hond en ff aan het werk dus kan pas tegen half 5 weer deelnemen na mn werk ook weer ff met Danjo eruit
HIHI die van mij zijn vanochtend 2 uur uit geweest.. En zijn helemaal kapot geloof ik..Lekker rustig..Hoef ik nu ook nog niet met ze uit! Ik zal eens even wat eten opzoeken Me is hungry
Meiden toch ik heb vorige zwangerschap eerst 6 dgen voor NOD getest met zo'n hele gevoelige maar die gaf geen streep binnen de gestelde tijd. (wel later) Maar omdat ik echt het gevoel had zwanger te zijn heb ik 2 dagen voor nod nog eens getest en toen wel zwanger. Daarna nog 4 keer getest ofzo maar goed. Vorige maand heb ik 1 keer getest op vrijdag omdat ik 's avonds een knalfeest had (ivm alcohol inname) negatief maar dat wist ik ook wel want voelde me ook niet zwanger
HAHA Ellen. Ik voelde me voor m'n nod ook nog niet zwanger.. Maar geen ongi, dus 2 dagen later getest omdat ik zo ontzettend misselijk was En wel Zwanger.. Nou toen voelde ik me wel zwanger hoor.. HAHA
Welke test had je toen Ellen? Dan ga ik gewoon morgen testen...en dan test ik sowieso zaterdag nog wel n x..Wat een spanning ook haha!
Nou ladies zet hem op hahaha Ik weet in ieder geval dat me wat te wachten staat straks ,scheelt weer Danjo is vannochtend ook al een uur eruit geweest en nu ff snel een plasje en dan na het werk weer een uur ,En mannetje is vanav aan de beurt met een uur wandelen
Zoo, die wordt wel goed uitgelaten Hier gaan ze alleen vanmiddag nog en dan vanavond voordat we naar bed gaan. Moet zeggen dat ze er verder oo kgeen behoefte aan hebben. Soms, als we maar kort hebben gewandeld dan gaan we na het eten er ook nog even uit! Maar die Danjo van jullie is vast en zeker een gelukkig hond Jammer dat ik'm'n camera heb uitgeleend, anders hadden jullie kunnen zien hoe ze er op dit moment bijliggen.. HIHI.. X SAM
Danjo kan zich ook mega goed aanpassen hoor Tijd na mn curretage is ie ook veel minder uit geweest en hij zeurt dan ook niet van ik moet eruit of zo Ach hij is gewoon verwend haha Nu ga ik echt doeiiiiiiiiiiiiiiiiiii