mijn mannetje is ook helemaal PSV ik heb niet zo heel veel met voetbal maar vind het af en toe wel leuk om mee te gaan je gaat dan zelf ook wel mee doen haha
Anders even kijken in tel.boek naar de namen van de gyn.. of op een website komt de naam je vast wel weer bekend voor
Ooh die heb ik vandaag niet gezien helaaas maar zehebben echt leuke dingen ja! Ik heb de kleinste maat en zelfs die is nog te groot haha ben creatief geweest en heb uit eindelijk maar gewoon dat dikkere stuk waar dus die botjes op staan ook maar door die gesp heengetrokken en het zit nog steeds vast haha
hihi mijn gyn heeft zo`n moeilijke naam was beetje buitenlands kan hem nu nog niet uitspreken maar gelukkig de enige met een moeilijke naam dus "euh die met die moeilijke naam" o blablabla "uh ja die " was wel een aardige gyn toen ik de narcose kreeg hield ie me hand vast...
ik heb ook bijna mijn 100e bericht jeeeeej jullie zitten zowat allemaal in d e weet ik veel hoe veel haha
Ja dat heb je dan he meid.. de hondjes zijn nog klein hahaha Je kan het best nog even een poezenbandje nemen dan nu.. Want als je hem uitlaat en hij wordt bang of schrikt en rukt zich los.. dan zit je... En het bandje moet gewoon echt goed gesloten zijn op de manier zoals het hoort.. en dus niet zoals je het nu hebt... Dat is niet veilig.. Gewoon simpel normaal poezenbandje.. Ik denk dat je voor een 3 euro dan al wel klaar bent..
je had het gewoon nog niet gezien kim.. ben je nog geen muts! Kom nou.. dat je zegt van jezelf dat je een muts bent maakt je tot muts!
@goudvis - hahahaha ja zo kom je er altijd mee weg hahahaha.. Maar idd heel meelevend met de patiënt! Heel goed!