hey pippo wel goed hoor. 2 drukke dagen hehad Mijn vriend was jarig. dus heb vanmorgen lekker uitgeslapen en moet vanmiddag helaas weer werken . hoe ist met jou?
pippo, hij is 25 geworden. meestal zijn de mannen ouder als de vrouwen, maar die van mij is 3 maanden jonger als dat ik ben
Lovelylove: test negatief gaat vanmiidag weten wanneer ze mag langskomen voor bloed te prikken... Voor de rest denk ik niks bijzonder... Tinkelbel is dus ongi geworden na miskraam....
tinkelbel heeft een natuurlijk miskraam gehad toch? ik heb mijn banner maar op 42 dagen gezet (6 weken vanaf de curretage)
En lindada had op ander topic laten weten dat ze oud bloed verloor en effen op werkn in ziekenhuis echo heeft laten doen, vruchtje is te klein zou overeenkomen met vier weken, terwijl ze 6weken is...
LL is alwel een hele tijd overtijd, dus kisschien toch niet zo'n gekke stap om naar de dokter te gaan
Hoop dat LL snel mag gaan, want het meisje wordt zot van de onzekerheid...en zeker na zoveel testen...
ja echt wel! is er wat meer duidelijkheid he voor LL, kan ze weer verder. Ze lijft er nu wat tussen hangen, wel/niet zwanger
ben ik weer moest ff wat doen... wat echo van lindaa niet goed... gatver dat meen je niet... mooi klote. jootje feli met je vriend! mijn vriend is ook een halfjaar jonger dan mij 8) jammer tinkelbel dat je ongi bent maar wel gelukkig niet een hele lange cyclus... Alles goed met jullie?