Ja wie weet Ellen, ik heb alleen een beetje twijfels over Kruidvat of ik het eigenlijk wel leuk vind. En ik denk als ik twijfels heb het niet moet doen. Hoe is het met jou? Je zit weer bijna in je vruchtbare periode?
Ja geeft niet hoor Ja daar ben ik laatst ook zo boos van geworden dat er geen duidelijkheid is maarja die komt er nu wel als het goed is dan. En ja om dat te horen te krijgen ja je bent niet zwanger daar zie ik wel tegenop ik bedoel hoop is er altijd he
natuurlijk zal een hele terleurstelling zijn als het negatief uitvalt. snap ik best. de hoop is er , je voelt van alles.
Ja precies maar waar ik mee zit is De vorige keer heb ik ook zovaak getest en pas na 21 dagen was het positief kan het dan niet dat als ze het nu via het bloed doen er nog niks te zien is maar na 21 dagen bijv wel?
hey ladies Vandaag weer bij de psycholoog geweest en ben te perfect met poetsen etc Dus gaan we nu weer aan werken Moet leren om tijd voor mn zelf te hebben en dat ik weer rustig uren met een boek op de bank kan hangen Ff op de vraag van ll volgens mij moeten ze het uit het bloed wel meteen halen
Nog even terug komen op LL Is het niet o dat je zo laat posi heb getest omdat je eisprong veel later was? Of was je echt zoveel weken al zwanger
Nou dat weet ik dus niet toen ik voor de eerste keer bij de vk kwam toen was ik al niet meer zwanger..
Hmm okee nu ga ik dus weer twijfelen misschien heb ik nu ook wel een latere eisprong gehad en dan testen ze me bloed en dan zit er niks in maar komt dat omdat het nog te vroeg is...
haha ik praat je wel ff bij ja moet tussen half 2 en 3 de dokter terug bellen en dan krijg ik te horen wat de bedoeling is
weet niet maar een bloedtest kan 4 dagen voor een posi test al aangeven hoe en wat ,,weet dus niet hoever je denk over tijd te zijn heb je je ook laten prikken op progestoron etc daar kunnen ze ook ingen uit halen bvb of je ei is geweest etc Ja pippo gaat redelijk ene dag beter dan de andere dag
ik moet nog prikken o dat is natuurlijk wel beter als ze dat kunnen zeggen of me ei is geweest is wel wat duidelijker dan ik vraag dat zo wel aan de tel
idd gewoon vragen alle waardes zowel hcg als progestoron etc die waarde zou je de volgende dag uiterlijk 2 dagen later moeten hebben