Hai lieve dames hoe gaat het hier? Hier gaat het super..vandaag weer echo gehad en ons beebje doet het super...hij of zij was heel bewegelijk op de echo en had nog ff naar ons gezwaaid...was super om te zien...hebben het hartje ook gehoord Hij of zij loopt nog steeds 5 dagen voor, dus ben 12 weken en 2 dagen zwanger! Alle nieuwe zwangere dames: GEFELICITEERD! GENIET ERVAN!
ja dacht ff een praatje maken Moest hier niet teveel komen maar zo af en toe kan dat eens he Hoest nu met jou nog steeds aan de temp ?
Ik ben nog steeds aan de temp, alleen een beetje een raar kaartje deze maand, maar vanmorgen zat ie nog op 37,2 dus dat is wel aardig Hey Latoya meid wat fijn dat het zo goed gaat En voel je jezelf ook al een stuk beter? Ha Pippo
PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF :x :x :x :x :x ik moet volgende week maar daar komen bij de ha en dan daar een urinetest doen samen met de assistent
Mijn thermo ligt in de prullenbak deze maand ook ff beetje niet geklust in de vruchtbare dagen ff rust Moet gewoon eerst zelf toppie in mn vel zitten
Ja, het gaat deze week weer beter met me...vorige week was ik weer een hele week slecht, amper gegeten, dus ben 4 kilo afgevallen...maar dat is niet te zien hoor