meid ik ou daar niet mee akoord gaan Is jou lichaam wat denkt ie nou als ie thus niet posi is dat ie het daar wel is Belachelijk zeg
Nee volgens mij moet je een verwijsbrief van de dokter hebben met daarop de gegevens waarvoor je bloed moet laten prikken enzo die moet je dan afgeven bij de balie en dan word je geroepen dus denk niet dat dat kan zonder die brief
Amaai, die zijn daar wel goed zenne! Ik zou allang gewoon een afspraak gemaakt hebben en eens je daar was het probleem uitleggen....
Ben je met je miskraam niet in het ziekenhuis geweest LL? Kan best dat je dat al geschreven hebt hoor maar dan heb ik dat niet meegekregen.
Goedemiddag dames! Hoe is het hier? Danjo, leuk ej weer even hier te zien! Latoya: geweldig nieuws meid! Liesje, hoe is het met jou?
Heej meiden hoe is het hier? Hier nog geen ongi te bekennen of tekenen daarvan, dus begin het nu wel een beetje spannend te vinden. Cyclus na mn mk werd ik op deze dag ongi. Dit weekend ff afwachten dus, vind het zo spannend!
Jawel na me mk ben ik na de hyn geweest die hebt me nagekeken enzo en alles was goed toen en ik weet niet meer hoe hij heeeeet :x wat een vieze k*tzooi bah
hey Lola, ja gaat steeds beter af en toe misselijk maar het gaat steeds beter, zit nu nog 3,5 kilo onder mijn begingewicht hoe is het met jou dan?
Maar dat weten ze in het ziekenhuis wel, hier in het ziekenhuis staat alles in de computer, hoef alleen mijn naam en geboortedatum door te geven. Hey Lola. Zo rustig als het gister was zo druk is het nu Ik geloof het Semmi, echt spannend, voel je iets?
Hoe zit het met de lijst dan zie ik niet zo snel oh oh oh ladies Tante marjolein jullie weer op de vingers tikken
Gelukkig gaat het steeds beter! En ach van die kilo's, dat komt er vanzelf weer aan! hahahaha! Met mij gaat ie prima, zit weer op de wachtbank! ellendige wachtdagen!