haha baarmoeder voelen schijnt niet zo goed te wezen volgens mijn gyn ivm bacterien enz Maar idd vruchtbaar ligt ie laag en is ie zacht Niet vruchtbaar ligt ie hoog en hard Maar ik heb het tijdens mn temp periode bij gehouden en dr is hier niks van te zeggen hahahahaha Die 200 wordt niet gehaald vandaag hoor
moet toch die paginas vol kletsen met plaatjes gaat wat harder ,,Maar hij is leuk he Ga zo maar eens aan het eten beginnen Mischien kom ik later nog weer ff aan
HAHA, ik ben er weer! HIHI.. Weer helemaal gelukkig.. Alweer de fles gegeven .. Maaruuh ik bedoelde; bedoelt met een t in m'n vorige berichtje.. HAHA dat zit me niet lekker, ben tenslotte juf! Maar de dag is nog niet voorbij hoor! We gaan het proberen.. HIHI.. Liefs Sam
Leuk he de fles geven? Vind ik ook altijd als ik het zoontje van mijn schoonzus de fles geef Ik weet niet wat je verder bedoelt met 't' bla bla weet niet waar dat over gaat :-s haha..maar de dag is idd nog niet voorbij!
Ik hou weer even op met zwaaien want zag wat voorbij komen....... de bmm voelen niet goed ivm bacterien? Ow
Of je handen heel goed wassen Ik heb het ook een maand gedaan maar je kan er niks van opaan dan zat ie hoog dan weer laag werd er gek van
Ja.. Nou dames, jullie voelen maar lekker door hoor! HAHA.. Graag met handschoenen aan! Wat ik verder bedoel? Acht dat was al paar pagina's terug, maar ja. Als ik dat van mezelf lees, dan zit me dat niet lekker..Dus vandaar... Ja fles geven is helemaal geweldig, maar moet zeggen dat ik hoop dat ik (als ik ooit weer zwanger raak en dan dat het wel goed verloopt) toch voor de borstvoeding ben. Vind het zo'n mooi gezicht als zo'n kindje zoekt naar de borst. Dat doet zij dus ook nog.. echt lief..
ook dat Maar vandaag zit ie hoog en morgen weer laag op www.vruchtbaarheid.org kun je er wel het 1 of ander over vinden Maar niet als je zwanger bent hoe ie moet zitten
vage zin, maar jullie begrijpen het wel! Ik hoef niet te voelen. Ben zeer regelmatig en voel m'n eisprong..HAHA.. dat heb ik dan weer mee..
Nu ga ik echt eten Sam gekkie kijken wij niet meer naar terug hoor Hoeveel fouten ik wel niet maak haha
HAHA.. Niet best. Mijn vriend is altijd om 5 uur thuis. Nu dus nog niet. Belt ie om kwart over 5 dat hij wat later is.. HAHA.. ALsof ik dat nog niet doorhad.. Mannenlogica