Ik ga en wil ook niet voelen Ik voel mijn eisprong ook en deze maand heb ik hem heeeeel duidelijk gevoeld..Dat was weer de 1e x sinds mijn laatste miskraam dat ik mijn eisprong heb gevoeld...En Sam8, borstvoeding lijkt me ook wel super, alleen lastig als je op visite bent, of in de stad..En niemand kan dan een x de fles geven, terwijl dat zo leuk is..dat je anderen de fles kan laten geven, ook je mannetje natuurlijk.. Mjah, dat is mijn mening hoor haha...
Maakt niet uit Tjah, of je zou iemand anders je borst moeten laten vasthouden hahaha...maar dat lijkt me niet echt uhmm fijn zeg maar
Hahaha...een raar id hoor als je mannetje dat doet, kan het nog...maar vrienden en familie haha, dat lijkt me niet prettig hoor
Uhmm, neej hahaha... en ik denk dat mijn vriend dat helemaal niet goed zou keuren haha..krijgt iedereen een klets aan de kop
Je kunt het natuurlijk ook combineren... af en toe wat extra kolven zodat manlief als ie lief is geweest er 's nachts een keertje uitkan om de fles te geven terwijl jij doorslaapt
"SAM08: Ik denk trouwens dat er vanavond meiden zijn die niet gelukkig met ons en ons geklets zijn Latoya3Stars: Ik wens de meiden veel suc6 alvast met lezen haha.." EN BEDANKT HE DAMES ! Dan gaan we nu maar eens reageren. Voor zover mogelijk tenminste: Latoya: Werken in een kdv is super ! Ik heb zelf mijn diploma en wilde ook een eigen kdv beginnen. Misschien dat er dat ooit nog van komt, maar op het moment ben ik blij met mijn huidige baan. Elke groep kids heeft wel iets. Bij baby's kun je lekker vertroetelen en verzorgen, maar van de peuters krijg je alweer reacties en kun je ze ook wat meer dingen leren. BSO heb ik nog niet gewerkt, maar trekt mij ook helemaal niet. Ow en als je 10-10-10 wilt gaan trouwen zul je op tijd moeten "boeken" want die data zijn altijd snel vergeven. Jooze en Mone: Zeer WELKOM gewenst. Mone, hoeveel dagen was je cyclus? Ik ben uitgegaan van de laatste en dat was 36. Dacht vandaag dat ik ongi werd, maar meer als een roze veegje is er niet van gekomen. Zo. Tot zover even de reacties. Voor mezelf: Vandaag dacht ik dus echt dat ik ongi zou worden en nog heel erg ook. Schijnbaar houd mijn lichaam mij voor de gek, want zoals voor Mone bedoeld heb ik vandaag niet meer dan een roze veegje kunnen bekennen. Weer die spanning. Ik word gek! Dan maar weer afwachten. Vandaag was heel druk op het werk en dat was goeie afleiding. Maar morgen ben ik weer vrij...... Ach, we komen de dag wel weer door. Zo dat was dat ook weer. Succes met bijlezen en ik hoor wel wat de reacties zijn xxx Wendy
OOh Wendy, je houdt het wel spannend dus! Ga je morgen nog een keer testen? Maar we dachten die meiden vervelen zich misschien wel, dus dan moeten ze wel wat te lezen hebben natuurlijk! Liefs Sam
@wendy: heb je alles gelezen voordat je een berichtje ging plaatsen? Dan was je zeker wel lang bezig he Maar goed, ik ga denk ik volgend jaar maar een studie volgens voor kdv leidster...Heb er wel zin in en dan wil ik het liefst baby's en kids t/m 4 jaar..geen ouderen haha, die heb ik nu van 7 en 9...en de jongste is 3 maar pfff...heb tog liever baby's erbij En ff over die data haha..mijn wens is dan gewoon op 10-10-10 te trouwen, dat lijkt me wel super...maar dat zien we dan nog wel, ga ik nu nog niet boeken haha.. Kut dat je lichaam je steeds zo voor de gek houdt...Wordt dit dan je 1e gewone ongi na je mk? Liefs
HAHA latoya..valt mee hoor .. Ja eerste ongi na mk.. Kan wel ff voor haar praten..ze is aan het eten namelijk Vindt ze vast niet erg ... Als het ongi wordt.. Misschien is ze wel zwanger.. HIHI
Mijn hemel, zitten jullie de hele dag achter die pjoeter? Marjolein, ik ken die site ja. Ik voel zelf wel. Het gaat dan om vanaf het begin van je cyclus te voelen, dat weet je wat het verschil is tussen niet vruchtbaar en vruchtbaar. Maar wie niet wil voelen moet dat ook lekker niet doen Goed, ik ga koken. Ben net thuis, heb wel al de hond een half uurtje uitgelaten. Klein beetje geforumd, maar manlief komt zo en ik heb honger. Bye!
Zijn we weer aardig Sam8 Maar maakt niet uit, ik had toch wel gelijk dan haha..Nou, hopen dat ze weer zwanger is dan