Oooh ik dacht dat ie tot 15.00 uur kon komen... Nou ja benzinepompstation heeft ook rookwaar en die is tot 20.00 uur los? Misschien hebben die ook de schoolkrijtjes wel
Oooh maar met 10 kom je ook een eind Tja meid.. het zegt allemaal niet zoveel.. dat is het punt... Het kan of zwangerschap zijn of je ongi komt eraan..En dat is al met al die verschijnselen eigenlijk zo... helaas...
ja de winkel hier is tot 8 llos het probleem is alleen volhouden tot ze komen. hahha en die snoeppies ga ik zeker halen! jammieee
Oke... kan je nu naar de winkel LL... hahahaha En wie mag hem dan wel aansluiten? Handig hoor.. Niet dus!
Ik ga even naar de winkel... Ik moet nieuwe sokken hebben... dochters pop halen dus.. slagerij... even naar de wibra en even naar de action...(penselen halen voor raamschilderingen....) Dan bij ons ma eten (groentesoep doen we meestal...) en dan koffiedrinken daar en naar huis... Zal wel tegen 7en lopen dan
Ik zit er nu mee dat ik het zo jammer vind dat het niet 17 september komt. Ik vond het zo'n leuke maand, lekker warm nog, net einde zomer... Stom he dat ik daar nu aan zit te denken!
Nee vind dat niet raar..denk dat dat wel normaal is ik heb dat ook gehad en zelfs nu 5 maand later denk ik daar nog aan.
Als het de eerste keer goed was blijven gaan, had ik nu met een dikke buik gezeten... Een vriendin van mij is net zover als dat ik anders geweest zou zijn. We waren samen zwanger, totdat het bij mij misging. Blijft raar als ik haar zie...
jaaaaa ga nu zo douchen met de hond eruit en dan na de winkel haha. ja dom he! nu moet ik wachten op me vriend en ik wou koekjes ofso bakken eindelijk! we hadden in het begi een ander gasfornuis maar die was kapot gegaan..en toen hebben we zo'n los gasfornuis gehad bovenop een kleine koelkast terwijl we al een vet grote koelkast hebben en had dus een tijd geen oven.....maar nhu wel maarja mot dus wachten bah