Goedemorgen dames.. Even een kort berichtje. Over een paar minuten ga ik weg.. Trouwjurk uitzoeken ... Maar wat een zieke geest.. Pfff.. Kan ik echt kwaad om worden. Maar dat is diegene niet waard! Verder..Iemand nog iets van Latoya gehoord? Ben erg benieuwd of ze nog getest heeft. Lies.. Spannend meid! Nou ik lees vanmiddag de rest wel bij.. Iedereen een fijne dag gewenst.. Liefs Sam
nog niks gezien van mijn plaatsgenootje Latoya.... hier is het inderdaad spannend maar ja we moeten nog wachten
Hai dames..heb ff snel alles doorgelezen en kan nu eindelijk een berichtje plaatsen..Ik heb vanmorgen ff een testje gedaan...en hij was echt heeeeeeeeeeeel vaag, dus denk dat ik zaterdag nog een testje ga doen als ik nog niet ongi ben geworden..Je moet je echt concentreren om dat lijntje te willen zien...Oh, hoop het zo @Wendy: balen meid, maar nieuwe ronde..nieuwe kansen toch? Komt goed! @Mama: ik weet precies wat je voelt...misschien was ik ik dan niet zo ver, maar om dat flubberig dingetje te zien was echt wel ff moeilijk..vooral met doortrekken..Maar ook voor jou komt het goed hoor..voor ons allemaal! Heb er wel vertrouwen in! Ik ga straks naar mijn mams..en dan ga ik ff dat stukje lezen over Lieselotje, wat een vaag en raar gedoe dan...Dat mensen zoiets kunnen doen... Voor de rest van de dames: zwaai zwaai Liefs
@Sam en Liesje: ik was er wel maar ga nu naar mijn mams en dan ga ik daar ff achter de pc ... Liesje, ik duim voor je hoor..misschien zijn we lekker saampjes zwanger En Sam..veel plezier met trouwjurken kijken..Lief dat jullie toch nog aan me denken
TUURLIJK denken we aan jou.. Gister het halve forum volgekletst.. HAHA Veel plezier.. En dank je wel Latoya.. Liefs Sam
@Sam: ik ga er nog niet helemaal vanuit, want het is zoooooooooo vaag :-s strax verbeeld ik het mij maar haha..dus laat mijn mannetje er ff nakijken, denk zelf dat hij het geen eens ziet Maar goed, we zullen zien en anders zaterdag nog een testje ertegenaan gooien haha..En tjah, mocht ik toch ongi worden is dat wel een teleurstelling, maar dan gaan we toch weer positief verder daar hebben mijn mannetje en ik het gister over gehad..dus dat komt wel goed!
Hey Latoya, alvast een voorzichtige feli vanuit Enschede! dit weekend maar weer testen en hopen dat het dan duidelijk is he... ik hoop ook dat we gezellie saampjes zwanger zijn...zou leuk zijn!
Thnx Liesje maar ik ga me er nog niet helemaal op verheugen hoor..want strax heb ik me het alleen maar verbeeld en word ik dit weekend ongi Maar we zullen zien...er is nog hoop Lijkt me echt leuk hoor 2 enskede-ers die dan zwanger zijn op dit forum..en dan moet het natuurlijk wel goed gaan...
ik barst hier ook ontzettend van de symptomen waarvan ik zeg dat ik zwanger ben maar ik durf me er ook nog niet op te verheugen... ook bang dat het weer niet zo is.... zou idd leuk zijn wij tweetjes omdat we allebei uit Enschede komen
Hi allemaal, nou Latoya en Liesje ik hoop echt dat het raak is bij jullie deze keer. ik ben behoorlijk geschrokken van het verhaal van Lieselot. eigenlijk stiekem ook blij dat het niet waar is, maar ook kwaad, want iedereen heeft hier zoveel emotie bij! ik ga zelf naar ronde 5 op 23 november ergens. deze maand krijgen we gelukkig hulp, want volgende week woensdag 1e intake bij vruchtbaarheids poli. hopelijk kunnen ze me helpen. deze cyclus wel 12 dagen bloedverlies gehad (vanaf 1 dag na eisprong). ik wist dus al de hele tijd dat het niet raak was. de rest veel succes en mama2801 veel sterkte! groetjes, charlie
hey charlie... ik hoop dat ze helpen kunnen bij de poli....ik heb wel goed vertrouwen voor jou! hier blijft de misselijkheid zich afwisselen met het heel warm en koud zijn...maar we moeten toch nog even wachten tot ik testen kan
Pff..ik weet het niet meer hoor voel steeds van die krampjes en dan ga ik naar de wc en dan zit er heel veel afscheiding bij...Hoop maar niet dat ik toch ongi ga worden..Ik blijf hopen, weet niet of ik de teleurstelling aan kan als het weer niet raak is...Ook al zei ik dat ik positief weer doorga, maar toch..Liesje, bij jou klinkt het echt super hoor...heb wel een goed gevoel bij jou Charlie, hoop dat je weer snel zwanger bent en dat de vruchtbaarheidskliniek je daarbij kan helpen.. Ik heb dat verhaal trouwens gelezen van Lieselotje..Wat een streken, pff! Dat zulke mensen op de wereld bestaan die zoiets doen.. Maar goed, ik ga zo weer terug naar huis...spreek jullie later weer! Liefs
Meiden, ik weet misschien al waar de krampjes vandaan komen heb weer ff goeie hoop...Ik had bami gegeten bij mams met sambal..dus dan weet je wel wat er geberurt :-s aan de dunne..dus hoop dat het dus daardoor komt...Ik zie de aders op mijn borsten steeds beter..wat zal dit zijn?
Hallo ladies ben ik ook weer hm nog 10 blz te gaan Latoya blijft spannend Anoul ene dag gaat het beter dan de andere dag maar goed we komen er wel Ik heb hier constant wit gelige klodders wordt je ook niet goed van had ik alleen toen ik zwanger was Maar het bijna onmogelijk om zwanger te zijn
Zwanger September 2007 : 1. Princess (ronde 1) 2. Marlie81 (ronde 1) 3. Assie (ronde 2) Zwanger Oktober 2007: 1. Bruidje77 (ronde 2) 2. Femmes (ronde 3) 3. Droom(ronde7) Zwanger November 2007: 1. Daantje86 (ronde 3) NOD Oktober 2007 27-10-2007: Anna39 (ronde 1) -test 31-10-2007: Vruchtje24 (ronde 4) NOD November 2007 01-11-2007: Charlie01 (ronde 4), Rebbel (ronde 1) -test 04-11-2007: Latoya3stars (ronde 4) 05-11-2007: Liesje76 (ronde 4), Loesjuh (ronde 7) 09-11-2007: Danjo (ronde 1) 10-11-2007: Marleen123 (ronde 4) 12-11-2007: Sabien99 (ronde 6) 15-11-2007: Marije1980 (ronde 6) 19-11-2007: Sam8 (ronde 2), Ellenk (ronde 2) 22-11-2007: Casedy (ronde 4) 23-11-2007: Nony (ronde3) 21-11-2007: Natas1 (ronde 3) 25-11-2007: Sas28 (ronde 5), Lola1982 (ronde 1) NOD December 2007 08-12-2007: Wwjc19 (ronde 2) Nony je staat erbij Ik heb trust van het lijsje gehaald ,wat moet ik met anna doen?