Is Lieselot helemaal niet overleden? Zal zo in de lounge bijlezen, maar hier valt m'n bek van open. Latoya en Liesje, dit ziet er heel hoopvol uit voor jullie Ik duim! @ de rest : zwaai zwaai Weer te veel geschreven om overal op te reageren hoor.
Hoi allemaal, Had dat even gemist wat betreft lieselotje. Wat hadden ze dan gezegd dat er was gebeurd? Hier spannend nog geen ongie te bekennen, maar durf niet te hopen op een evt. zwangerschap na al meer dan 20 rondes. Wel af en toe last van vlagen misselijkheid maar daar blijft het bij. Allemaal veel succes en als ik ongie ben verander ik het op het lijstje. liefs vruchtje
@Sam: of moet ik zeggen prinses leuk man, dat lijkt me ook wel super hoor..als het dan zover is en dan een trouwjurk uitzoeken...Dan zal ik me ook wel een prinses voelen Ben benieuwt hoe die eruit ziet haha..maar dat is de rest hier ook.. @de rest van de dames: zwaai..zwaai @de nieuwkomers: WELKOM!
Hij is wit .. Verder veel versiersels op het bovenstukje (los bovenstukje). En met een halter. Lange sleep en het 'patroon' komt zeg maar voor m'n kruis en onderaan de rok helemaal terug.. En de sleep is ook mooi versierd ZOOO MOOI Hmm, krijg misschien wel een probleempje als ik deze ronde zwanger blijk..maar goed.. ze moeten hem toch vernaaien.. HAHA Ik wil ook geen ronde voorbij laten gaan .. Ben hooguit 16 weken zwanger.. duss.. HAHA.. Hopen dan maar op een klein buikje..
Hmm zie dat we al op pagina 192 zijn.. Moet morgenochtend werken.. Wil eigenlijk niet dat jullie dan op pagina 200 zijn als ik thuis kom.. Wil ik doen HAHA..
Sam, nou de jurk lijkt me super hoor, zoals je hem beschrijft enne, mocht JIJ die 200 pagina's vanaaf halen, dan moet je toch ff doortypen hoor..hahaha..en anders doe IK dat morgen Liefs
Nou dan moet ik vandaag nog maar even doortypen.. Mensen die nog leerkracht willen worden? Nou zeker je droom waar maken.. Mijn salaris is geweldig HAHA.. Voor maar 3,5 dag, bijna 300 euries netto.. Mij hoor je niet klagen..
Er was dus nog weinig werk. Volgende maand, zit ik ook op zoiets. Want na mk was ik 1,5 week niet beschikbaar en er zat nog een vakantieweek in. Maar goed.. De maand daarna komen de centjes goed binnen...
Ik werk dinsdag, donderdags en vrijdags en ik ontvang 708 netto... Maar dan wel dinsdag van 8.30 - 18.30, donderdags van 8.30 - 18.00 en vrijdags van 11.30 - 18.30 uur..dus weet niet hoeveel uur jij werkt...
Sam-hond- Sam verveelt zich en wil graag met Sam spelen.. Oké..wie dit snapt? Gelukkig legt ze de bal bij mij op de bank.. Hoef ik niet eens te bukken.. Hoezoo lui ? Breek ik vandaag ook het record met smileys?
haha doet danjo ook altijd Klusssen hmz ik heb beetje branderig gevoel in rug en ongi pijntjes zijn aan het opzetten