Neem aan dat dat per maand is wat jij krijgt? Dus per maand dik 2,5 dag per week werken. Ik heb in de hele maand maar 3,5 dag gewerkt he!..
OOh Danjo.. hmz.. das minder.. Ik geloof dat wij wel even gaan klussen.. Woensdag bok-dag zegt mijn vriend altijd .. HAHA nou kan wel even ...
Geeft niet Latoya.. Was al bang dat ik 4 jaar voor niets had gestudeerd .. Haha, anders was t wel een hongerloontje geweest
Inderdaad en daarom dacht ik al haha..sorry mijn hersens zijn niet altijd zo optimaal Maar dan verdien je inderdaad super haha..wou ook altijd onderwijzeres worden...
Maar ga het niet redden vanavond.. de 200 Man-in- spé gaat mijn en zijn brood smeren en dan de hondjes even uitlaten en dan gaan we al naar bed.. als ik nog wil klussen.. nou ja..klussen is belangrijker dan 200 pagina's ... Mannetje moet om half 5 weer uit bedje.. Dus ja.. dan moet ik maar mee naar boven
Dan heb je het nog druk sam damz waar komt die branderige rug vandaan en ineens ongi pijntjes moet nog 8 dagen hmzzzzzzzzzz Trouwens sam al weer 2 een mk bij mei mamas
Ik kan het niet opbrengen om daar te lezen.. Verder gaat het heel goed met me gelukkig, maar als ik daar lees krijg ik weer tranen in m'n ogen en ben ik weer depri.. Dus dat moet maar even niet.. X SAM
@Sam...KLUSSE! En misschien ga ik volgend jaar weer een studie volgen, maar wil ook richting kinderopvang haha..Nou, trusten alvast!
tegen de 12 weken al Ik lees af en toe wel maar heb ik meteen nadat het mis is gegaan al gedaan dus kan het wel aan
Deed ik eerst ook, maar werd er alleen maar depri van.. Nu weer trouwens. ff gekeken hoeveel er nu een mk hebben gehad.. Best veel ! En latoya.. Dan moet je dat nog maar even goed bedenken Ik ga dames.. KLUSTIJD
hi, al dat geklets gaat super snle hier. had al berichtje paar pagina's terug, maar mag ik nog naar ronde 5 met NOD 23 nov. groetjes, charlie
Echt wel! Hoop dat juli een betere maand wordt .. Want daar wil ik wel moeder in worden ..HAHA.. past mooi, qua planning .. (grapje) Maar dames, niet te veel kletsen he? Heb ik het morgen zo druk En ik heb het morgen al zo druk.. Nou ik ga naar boven.. Jullie allemaal weltrusten en spreek jullie morgen ofzo wel weer ZWAAI!