Na miskraam gaan we er weer voor !

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door appelappel, 15 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik heb ook wel een goed gevoel maar ik durf er nog niet op te hopen..ben zo bang dat ik zo teleurgesteld ben als het niet zo is....

2. Latoya3Stars

Latoya3Stars Fanatiek lid

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    Ja, dat heb ik ook wel hoor...ben nog steeds wel bang dat ik ongi word..Daarom hoop ik dat deze dagen ff snel voorbij gaan, zodat het zaterdag is en dan kan ik mooi weer ff opnieuw testen :) Slik jij trouwens al foliumzuur?

3. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    jazeker wel...sinds november vorig jaar slik ik al nonstop foliumzuur afgewisseld met gravitamon...dat slik ik nu ook...bevalt wat beter als alleen foliumzuur...

jij dan?

ik wil testen!

4. Latoya3Stars

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    Nou, ik ben een beetje dom bezig...heb vitaal zwanger thuis..maar na mijn mk ben ik er mee gestopt en sindsdien niet meer geslikt..Maar ja, ga er wel weer aan beginnen hoor...Weet wel dat het belangrijk is, maar aan de ene kant..vroeger hadden ze dat ook niet :)

En als je wil testen :) dan moet je testen...niemand houdt je tegen :) Ben ook erg benieuwt..Ik heb toen ook wel een x 3 dagen voor nod posi getest, dus het kan wel hoor...

5. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik wil ook wel testen maar ik ben gewoon bang dat ik nega test.....mwah...nou weet ik het niet meer...
    moet eigenlijk tot maandag wachten dat is nog 4 dagen.....pfffff wel ietsje vroeg of niet?

6. Latoya3Stars

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    Weet je, mijn banner is van 25 dagen uitgegaan..omdat mijn laatste cyclus 25 is, maar normaal is mijn cyclus 28 dagen...dus eigenlijk zou ik zaterdag of zondag kunnen weten of ik ongi word of niet..Mjah, kon ook niet wachten en ben maar ff van 25 dagen uitgegaan..maar dus wel een heeeeeeeeeeeeel vaag lijntje, je weet het maar nooit..

7. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik ben gewoon bang om nega te testen ...wil graag testen, alles wijst erop dat ik zwanger ben alleen ben ik nog niet overtijd

8. Latoya3Stars

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    Als je dan bang bent om nega te testen, dan wacht je toch gewoon tot zaterdag of zondag...Weet dat het moeilijk is om te wachten, daarom had ik gister eigenlijk ook wel te vroeg getest..Maar door dat heeeeeeeeeleeeeee vage lijntje, heb ik wel weer wat meer zekerheid...

9. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Spannend hier! Het ziet er goed voor jullie uit meiden! Ik geef even wat extra HCG... net die druppel voor een positest ;)

10. Latoya3Stars

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    vang..vang..vang...:) thnx Bruidje! Nu maar hopen dat ik zaterdag een duidelijker test krijg...:) en dat de ongi wegblijft...!

11. mama2801

mama2801 Niet meer actief

nou spannend latoya
    ik zal voor je duimen!
    't klinkt wel heel erg positief en hoe vaag t lijntje ook is streepje is streepje hoor!

Ik ben trouw begonnen met multi zwanger worden van etos en ik hoop echt dat we weer gauw een positiefe test mogen hebben en dat het fit keer wel goed mag gaan!
    Ik lees er zoveel positiefe verhalen over dus ik ben benieuwd of het helpt.... ik hou jullie op de hoogte dames
    en nog bedankt voor alle lieve berichtjes van gisteren

12. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    @ Latoya : wauw, een vage streep! \:D/
    Ik zal even wachten met je feliciteren tot je er zelf ook helemaal in gelooft, maar dit klinkt echt heel goed!

@ Liesje : ik begrijp je angst om te testen.
    Hoe onzeker die wachtbank ook is, je hebt wel hoop. En bij een nega test valt dat weer weg, valt eventjes alles weg en moet je door die rotdagen heen. Maar je symptomen klinken hoopvol meid!
    Sterkte met wachten.

13. Latoya3Stars

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    Mama2801: Thnx dat je voor me gaat duimen :) weet wel dat een streepje een streepje is, maar wil gewoon een hele dikke vette duidelijke streep :) Zo vaag als ie gister was niet, want dan vertrouw ik het nog niet zo..

Nou, ik hoop dat het weer snel raak is bij jou en dat het dan een x goed mag gaan..

Liefs

14. Latoya3Stars

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    Hai Natas, was je er ook weer...:) gezellie!

15. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ja ik wacht toch nog maar even met testen...wil een nega test voorkomen....
    maar alles wijst er gewoon op....grrrrrr
    stomme wachtbank

16. Latoya3Stars

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    We helpen je er wel doorheen Liesje..Anders gaan we allebei zaterdag ff testen :) als we dan nog niet ongi zijn geworden..bij mij wijst er ook alles op, heb net 2 boterhammen gehad, maar ben nu weer misselijk, bleg...:-s

17. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik word gewoon al misselijk van mijn thee....bleh

ik wil nu eigenlijk wel testen maar eigenlijk ook weer niet....

wat een muts ben ik he

18. Latoya3Stars

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    Je bent geen muts hoor haha...begrijp het wel dat je aan de ene kant wil testen, maar aan de andere kant toch ook weer niet..omdat je bang bent dat je nega test...Nee heb je, ja kun je krijgen :) Heb ook thee gehad, bleg..maar werd misselijker door de 2 boterhammen...:-s

19. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    zo ladies ik ook weer ff
    spannend meiden

Latoya ik ben ook niet altijd even trouw met mn foliumzuur hoor maar na mn ei vaak wel hahaha

Nou hier maar uit geslapen weet niet wat het is ben moe en lig ik in bed en dan ben ik er gewoon overheen

sam werkse meid

20. Latoya3Stars

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    Hai Marjolein..Wanneer is je nod dan? Ben het ff kwijt...Raar dat je steeds moe bent, al de dokter gebeld? Ik begin weer met mijn vitaal zwanger als ik weer zwanger ben :) misschien zaterdag dus haha..

Deel Deze Pagina