Hey Tinkelbel woon je in de buurt van Hoogezand of vlagtwedde? Ik woon daar zelf niet in de buurt hoor maar heb daar een soort van familie wonen
@Tinkerbell - nee niet griep... Zodra ik de eisprong heb gehad krijg ik het elke avond gigantisch in mijn maag en ik heb ik last van brandend maagzuur. 2e helft van de cylus dus. Na de menstruatie is het weer over. Smorgens nergens last van... Begint pas in de avond... @Ischa - Aaaah had ik nog niet gezien dat je je zelf even op een andere plek had gezet op het bankie... Naast wie zit je nu dan?
Dat is heel vervelend ja Tinkerbel.. En ik heb geen flauw idee wat het kan zijn.... @Ischa - Oooh gezellig!... Pas je op meid dat je niet van het bankje afvalt dan als laatste...
nou vindt het niet vervelend hoor dat ik het ben geworden ditis de eerste na mijn mk en nu weet ik ook waneer ik ongeveer mijn eispron heb
Ik bedoelde eigenlijk Tinkel wanneer je voor het laatst hier op dit topic bent geweest zodat we een beetje weten wat het nieuws voor jou is
Hij is aan de spetter en heeft hele erge hoofdpijn, en is echt ziek anders gaat ie niet zo vroeg naar bed Heb je nog voor jezelf gependeld Wish? Ik niet hij geeft toch altijd aan dat ik zwanger ben