Ooow, die drang om te testen herken ik zo. Ik zit nu op cd 37 en 12 of 16 dpo (twijfelei) en zit hier langzaam gek te worden. Ik heb allerlei symptomen, aantal dagen wat bruin gehad rond cd 8 en een eenmalige dip in mn temp en nu weer prachtig hoog en gene bruin meer te bekennen. Vind het ook zoooo spannend. Ik probeer alleen te wachten tot mn man disndag weer thuis is. Weet alleen niet of ik het zo lang vol houd. Heb hem al gemaild of ie het heel erg zou vinden als ik eerder zou testen, hihi. Dus een muts ben je zeker niet of ik ben er ook eentje
nee geen dokter hahahaha bedoel mn lichaam heeft wel een opdonder gehad weer dus en het weer speelt ook niet mee Ik heb 9 nov mn nod reden eigenlijk dat ik gisteren niet kon slapen is dat ik precies in het midden van mn buik pijnlijke steken had (helemaal onderin) en als ik niet kan slapen ga ik maar mn bedje uit
ik zit mezelf hier volgens mij helemaal gek te maken ...ik wil testen! maar ik heb vanaf vanmorgen krampen in de buik...ohhhh het zou toch niet betekenen dat ik ongi gaat worden he
Wat vaag die steken Marjolein...Hoeveelste ronde is dit na je mk dan? Sorry, mijn geheugen is echt niet meer zo optimaal haha..
Mn eerste 12 okt curretage gehad maar zwanger kans is mega klein 1 keer rond ei geklust als ik mn ei heb gehad kon er niet heel veel uit wijs worden
ik hoop het ook niet, maar ik denk het nog niet want mijn temp is nog superhoog en bij mij daalt ie 'smorgens vlak voordat ik ongi ga worden....
Nou, hoop dat je lichaam gauw weer de oude is..Misschien is de kans mega klein, maar je weet maar nooit...Weet je wat ik trouwens van de week las? Ik weet niet meer waar, maar ik las dat als je een mk hebt gehad, het beter is dat je 3 maanden wacht, want de kans is groot dat als je binnen die 3 maand zwanger raakt, het dan weer misgaat...Maar ja, hoeft niet altijd zo te zijn toch? Want stel als ik nu zwanger ben, dan is dat 4 maanden verder na mijn mk...dat verhaal maakte me wel onzeker..
Mijn gyn zei ie kans zoiezo hoger ligt als je al een mk heb gehad dus denk dat het geen verschil maakt Anders geeft ze ook geen groen licht maar ik wou zelf deze maand ff rustig aan doen
Ja, begrijp dat die kans idd groot is dat het weer mis kan gaan..maar ja, wat kan ik er dan aan doen om het te verkomen? Niks eigenlijk toch? Wou dat ik dan nu ff in Polen was
Idd niks gewoon van het beste uit gaan heb er ook al 2 gehad ,met 10 weken en met 8,5 week dus tja Ga nu niet zeggen stop ermee
Ja, maar toch word je wel onzeker als het weer zover is..want dan ben je zo bang dat het weer misgaat...Ik heb er zoals je ziet 3 gehad..vmk alle 3 bij de 6 weken..dus hoop zo dat als ik nu zwanger ben het gewoon 9 maanden goed blijft gaan en dat het dan gezond en wel geboren wordt..
Sann er is een topic over die etos pillen schijnen wat dames meteen zwanger mee geraakt te zijn Maar goed ik geloof niet zo dat het door die pillen komt ,net als smep enz is het gewoon lucky
In Polen word je gewoon opgenomen in het ziekenhuis, zodat ze je in de gaten kunnen houden..Als je dus al meerdere miskramen hebt gehad..heb ik gehoord van Beata dus vandaar dat ik zei dat ik nu liever in polen was
tel mn vmk niet eens mee Volgens gyn heb 2 x lange cyclus gehad 40 dagen is dat ook een mk geweest ,maar wat niet weet wat niet deert he Onzeker blijven doen we toch wel Laaste keer dat ik zwanger was heb ik er maar een feesje van gemaakt en zoiets gehad we gaan van het beste uit (voelde ook erg goed) en dat ga ik als het weer zover is weer doen
ben er van overtuigdd dat een zh niks aan je mks kan doen dus ook rust enz heeft geen zin naar mijn idee als het mis gaat gaahet toch wel
Ja, ok maar ik wist het dus wel..dus zie het dan ook echt wel gewoon als een mk...en heb er echt wel verdriet van gehad...ook al was ik maar 6 weken..Maar goed, mocht ik nu zwanger zijn..dan ga ik er ook gewoon vanuit dat het goed blijft gaan..Je moet positief blijven toch?