Dat is wel waar..maar hier in Nederland behandelen ze je niet echt zoals ze in Polen doen...Hier ben je maar een nummertje..heb je een mk gehad? Ja, jammer..op naar de volgende ronde dan maar he..niet echt meelevend zijn ze hier, vind ik..
Daarom ik wist het niet omdat ik eigenlijk helemaal geen vroege tester ben Maar moest deze x van gyn testen op nod vandaar
Dames, Hoe is het? Kom toch nog even elke dag gluren hoor! Ik ben er sowieso toch mee bezig! haha! Latoya en Liesje: Spannend voor jullie! Duimen draaien hier volop! Wij willen roze zien! Danjo: lastig zeg van je buik! Hopen op goed nieuws! Hoe is het met iedereen. Er wordt hier zoveel gekletst dat ik niet alles kan bij lezen! Hier gaat het goed hoor! Bijna mijn ei! (Lees: nog ruim een week! ) We zijn goed aan het oefenen, dus volgende week het echte werk! Er is weer een collega zwanger! 2 nu, die bij mij in de kamer zitten! De nieuwe zwangere is net zolang zwanger als ik nu zou zijn van mijn laatste MK! Leuk! Bah... Tot snel!
Het liefst zou ik nu ook wel een week na mijn nod ofzo willen testen, maar dat kan ik niet Maar goed, hoop gewoon dat het voor ons allen een x goed mag blijven gaan..
hey lola leuk dat je er weer even bent ik heb dat dus ook kan afstand nemen maar toch ben je ermee bezig dus begin er maar niet meer aan ,,,,,,,,,Spannnend bijna je ei hoop voor je dat je hem ook kan voelen etc Hier was het deze maand een ramp
Ha kletstantes Inderdaad Danjo je haalt net de woorden uit mijn mond. Rust en in de gaten gehouden worden helpen niets volgens mijn gyn. ben benieuwd of ik vanavond al weer wat dichter bij mijn ei zit hoop hem maandag te hebben. Ik heb nl. een romantische zondag middag geplant. Zou mooi zijn als dat net voor ei valt
Ook voor ons komt die tijd dat het goed gaat en dat we een gezond beebje op de wereld mogen zetten Laat 2008 maar ons jaar worden
die krampjes had ik de vorige keer dat ik zw was ook tot ongeveer 5.5 week maar toch je wordt er onzeker van he
Mijn gyn en vk waren trouwens giga meelevend. Krijg nu ook allemaal extra echo's om me bij een volgende zo gerust mogelijk door de 14 weken heen te helpen. Maar misschien komt dat ook wel door mijn "latere" MA? Zit hier in zo'n streekziekenhuis dus das allemaal lekker knus geen nummer gevoel iig
Hai Lola..het is idd spannend Had gister al een test gedaan, maar die was wel heeeeeeeeeeeeeeel vaag..dus wacht nog ff af en dan doe ik zaterdag nog ff een testje als ik dan nog niet ongi ben geworden...Goed dat je al weer aan het oefenen bent..positief blijven, dat is het best ook al is dat wel moeilijk lijkt mij..Dat is dan wel weer minder dat je hoort dat een collega zwanger is en dan ook nog net zo ver is als jij dan nu zou zijn..snap het helemaal hoor, maar het komt wel goed! Weet het zeker
hier na mn eerste ma al afgesproken dat we met 7 weken eerste echo kregen en dan met 9 weken met 11 weken en laaste met 13 weken Liesje tuurlijk maakt het je onzeker
Ik krijg dat ook idd, maar ook bij mij door mijn "latere" MA! Maar nu krijg ik ook nog wat onderzoekjes, door mijn 3 MK-en! Nou dames, ik ga weer, moet nog 4 huisbezoeken doen voor mijn werk! Druk dus! En heb geen zin!
@Liesje, je hebt je trouwens wel keurig aan je smep schema gehouden zie ik.... Ik ook tot nu toe ) dag 8 en 11('s morgens) Ik hoop dat wij dat net zo voor elkaar krijgen als jij 8)
Nou, mijn gyn zei wel dat als ik weer zwanger ben, dat ik dan meteen moest bellen..dus denk wel dat ik ook om de zoveel weken een echo krijg...
werkse Lola En euh ladies die 200 wordt wel gehaald vandaag hoor hahahah Sam wij hebben je klusje wel ff geklaard hihihihi
Jeuhh...we zitten bijna op de 200, die halen we zeker wel Marjolein.. Kan Sam mooi ff bijlezen vanaaf
Daar ga ik ook vanuit Latoya! lijkt me niet meer dan normaal na 3 mk's.. het komt allemaal wel goed hier. We blijven lekker positief met elkaar
Dat doen we zeker Ellenk...zoals ik al eerder zei, strax praten we niet meer onder dit topic, maar onder zwanger zijn of bevallen