tja het smep schema....dat kostte eigenlijk ook helemaal geen moeite hihihihi maar nu maar hopen dat het gewerkt heeft...ik moet toch eerlijk toegeven dat ik sterk het idee heb dat het wel gewerkt heeft hoor...maar ja eerst die posi test zien en dan kom ik hier hcgtjes strooien ik loop al helemaal vooruit.....wat erg he...
Liesje ik zou als ik ju was morgen ochtend er gewoon een test tegenaan gooien als je zwanger bent geeft ie wel posi aan denk ik
Liesje, ik loop helemaal al vooruit, want ik zit gewoon op marktplaats te kijken naar ledikantjes, boxen, etc... hoezo vooruit lopen haha..
ik hoop het maar...ik heb wel een test in huis..... heel misschien dat ik dat morgenochtend wel doe.....hmmmmmm maar dan moet mijn temp nog wel hoog zijn anders doe ik het niet.. he je maakt me aan het twijfelen..... *zucht*
Nee heb je, ja kun je krijgen Liesje... gewoon doen! En mocht ie dan nega zijn, dan test je gewoon na het weekend nog een x...
Ik zeg het alleen omdat je erg onzeker bent en overal op gaat letten dat is de reden gelukkig heb ik dat nooit zo vandaar dat ik ook niet zo snel test denk ik dan haha je moet gewoon je hart volgen meid
Je maakt jezelf zo wel gek Liesje Niet doen hoor..dat is niet goed Denk echt wel dat je posi ga testen...Maar goed, kijk maar of je morgen test..het is jouw keus Als je het maar wel laat weten!
ik laat het zeker wel weten hoor...moet hier dan toch ook strooien he.... ach ik zie het nog wel even ...hoezo twijfelen....
Dat zou ik dan ook moeten doen als ik zaterdag posi test mogen we saampjes strooien...haha..je twijfelt echt heel erg snap je wel hoor, maar je maakt jezelf wel gek zo
Is zeker leuk zit nu gewoon al op marktplaats te kijken naar wandelwagens enzo haha..leuk is dat hoor
Ja weten we tenminste waar we over praten Ja spulletjes is leuk, ik had nog niets op een paar rompertjes na... Was nog heel terughoudend daarin. Misschien toch onderbewust... Wij krijgen een wandelwagen van mijn ouders als het ooit zo ver is.. Dat scheelt al een hele kostenpost zag ik..