Kijk maar wanneer je test haha..maar mijn vriend zegt ook altijd dat ik niet van tevoren moet testen..mjah, het is mijn lichaam en ik loop met de kwaaltjes
ach ja ik ben aan de ene kant nog wel blij dat er eentje nog zo nuchter is om te zeggen wacht er nou mee.... zet je een beetje met beide benen op de grond.... misschien is dat juist wel goed
Dat is ook wel weer zo... zo is mijn vriend ook, maar ik ben gewoon eigenwijs en ik wil nooit luisteren haha..
ik had 2 maanden terug ook al dat ik 2 dagen overtijd was en ik wilde perse testen en hij zei nog wacht nou nog een dag.....en ik testte dus mooi nega en werd later die dag ongi.... mmmm... wat zal ik toch doen..... MIEP MIEP....wat een muts ben ik hihihihi
Geen idee Liesje, je moet doen wat jou goed lijkt..als je toch al zo zeker bent dat je zwanger bent door je kwaaltjes, dan kan het toch geen kwaad om ff een 1e test te doen? Tenminste, ik zal gek worden van mezelf hoor als ik zit te twijfelen of ik wel of niet moet testen Dan zou ik het gewoon doen..Ik ga zo maar ff achter de pc weg..want word weer erg misselijk, heb weer ff 2 broodjes gegeten met thee :-s pfff...en moet nog 3 uurtjes oppassen..kan de tijd nu wel wegkijken :-s
Begrijp het Liesje, dat kan ik ook wel...maar spreek je vanaaf misschien wel weer..want heb de vader van mijn oppaskindjes ook ff gesmst of hun oma niet wat eerder kan komen..ben echt niet lekker te pas nu
ben er vanavond niet, ik moet weg maar doe het lekker rustig aan en let een beetje op jezelf.. maarruh ik blijf erbij...je bent zo zwanger als wat hoor
Zal ik doen en we zien t wel hoop t haha...nou,jij suc6 met testen of niet Als je t maar wel laat weten...tot later! doeidoei...liefs
PFF DAMES! Dit is niet een beetje kletsen.. MAN.. Dit is niet normaal.. HAHA.. Latoya..bedankt Maar jij bent wel hartstikke zwanger hoor! Daar kom je echt niet onderuit! En Liesje jij volgens mij ook echt hoor! We blijven voor jou ook nog duimen natuurlijk.. Nou ik heb m'n werkdagje weer gehad. Was erg leuk. Krijg een leuke klas vanaf volgende week! Jammer dat ik zelf niet zo topfit ben, maar dat zal wel komen van alle onbewuste indrukken van gister.. Prinses SAM Pff.. ik moet zo eerst maar even stofzuigen.. Kijken of ik daar nog wat puf voor kan vinden.. Jammer dat die honden zo verharen .. Voel me net zo'n stofzuigmiep de laatste weken.. HAHA.. Nou tot straks dan maar weer.. X SAM
hey sam... we hebben maar een klein beetje geklest.... ik hoop ook dat het voor mij deze keer raak is...je zou haast zeggen kan niet missen he... ik ken het helemaal dat stofzuigen met die honden....heb er zelf ook 2....
Ja denk het wel hoor! Gewoon zwanger Ik hoop dat ik dat over 2 weken ook kan zegge .. We gaan er in ieder geval wel voor Ja en de grootste heeft stokhaar.. Pfff.. wil de volgende keer een langharige hond. HAHA.. Maar dat duurt hopelijk nog wel jaar of 10. (hij is nu 2 ) Die kleine Jack Russel van ons die verhaart ook wel wat..maar veel minder! Is ook 10x zo klein Wat voor honden heb jij?
een labrador en een westie....die lab die haart als de beste en die kleine wat minder maar ook wel hoor ben ook elke dag aan het stofzuigen thuis... ik zit de hele dag al te twijfelen over wanneer ik testen zal... vanmorgen en de rest van de dag had ik wat vlagen van ongikrampen maar dat is nou helemaal weg....
Ja ik las het. Ik snap bij jou niet helemaal dat je pas maandag wilt testen.. Over 3 dagen staat op je banner.. Ik zou denk ik, als ik jou was morgen of zaterdag testen.. maar hangt natuurlijk wel van je cyclus af ..
mijn cyclus is altijd regelmatig.....het hoogste is 29 dagen geweest maar normaal altijd 28 dagen....en gemiddeld 27 dagen en dat zou dan betekenen dat ik zondag zou kunnen testen.... ik denk zelf dat ik zaterdag mijn echt nod heb omdat ik denk dat ik mijn ei op zaterdag gehad heb... maar ja ik heb weer een vent die het zekere voor het onzekere wil nemen en eigenlijk pas woensdag wil testen
Hai Sam was je er ook weer..lekker gewerkt? Heb je veel moeten bijlezen hier of valt het mee Liesje, ik voel me al weer wat beter steeds als ik wat gegeten heb, dan word ik heel misselijk, maar daarna gaat het dan ook wel weer...vreemd :-s Heb de vader maar weer opgebeld dat ik gewoon tot 18.00 uur blijf
latoya....fijn dat je je weer wat beter voelt...maar ja je moet toch eten he... maar ik moet eerlijk toegeven dat ik met mijn misselijkheid op het moment 's morgens niet ontbijt omdat ik dat er gewoon niet in krijg en de gedachte eraan al misselijk wordt
Als ik niet hoef te werken of ik begin later, dan eet ik sowieso nooit smorgens..dat kan ik niet :-s Maar dat zou ik wel van mijn mams hebben geerfd Ik heb wel gewoon honger, maar ja dan eet ik en daarna word ik misselijk...strange :-s Maar goed, heb trouwens een vraag, misschien een rare vraag Als ik van 28 dagen uit zou gaan, dan zou dat volgens mijn banner op zaterdag uitkomen...Maar als ik gewoon uitga van 4 weken, dat is ook 28 dagen, dan kom ik op zondag uit...:-s weet jij hoe dat zit?
Dan zou ik, als ik jou zo hoor morgenochtend testen ... Omdat je al zoveel 'kwaaltjes' hebt denk ik dat er wel hcg waarneembaar is! En anders zaterdag! Dat kan heus wel Als je pas volgende week woensdag gaat testen, is het bijna struisvogelpolitiek HAHA HEy Latoya: HAHA hoezo wispelturig .. Ja je houdt het maar even vol ! Ik heb op zich wel lekker gewerkt. Alleen ben ik nu ontzettend moe, zere nek en rug.. Maar goed.. Dat zal nog wel beetje met gister te maken hebben. Pff net alle rekeneningen en post gesorteerd.. Moet nog steeds stofzuigen, en straks met eten beginnen.. Heb echt geen puf.. Maar het moet maar even