hey marjolein...ik zit mezelf ook een beetje gek te maken .....ik zit gewoon te twijfelen wat ik moet doen... net wat ik zeg ben bang voor een nega test.... wat een muts ben ik toch he hihihi
Ik ga gewoon zaterdag nog een testje wagen... dan zit ik wel goed, zo ongeveer haha..dan zou ik weken zwanger moeten zijn...Hai Marjolein, dus het huis is weer lekker clean Tjah, dat heb ik ook altijd, dan heb ik alles gedaan en dan 1 minuut later, liggen er weer overal kattenhaar :-s ach ja, je mag best zien dat er geleefd wordt in ons huis met dieren
dat is bij ons net zo hoor....wil het wel graag schoon hebben maar ja vies worden doet het toch weer.... bleh...probeer een liga te eten maar ik word er misselijk van.....
Liesje snap je wel Ik heb dat gelukkig niet zo heel erg gelukkig Doe wat je hartje je ingeeft meid en niks muts haha zijn we allemaal hihihi Sam zo mag ik het horen Latoya jah kan hier wel 5 x stofzuigen helaas heeft het niet veel nut Heb erwten soep uit de vriezer gehaald en dus eten we lekker gemakkelijk haha
Idem dito Marjolein...daarom zuig ik pas als het er echt niet meer uitziet hahaha...! En Liesje, idd doen wat je hart je ingeeft...niet teveel twijfelen, want je maakt jezelf echt gek zo
En dat is echt heerlijk, hoewel ik 36 uur in 4 dagen werk hebbenwe toch een interieurverzorgster voor 3 uur per week. Echt fijn hoor. Elke dinsdagavond als ik thuis kom ruikt het frips en is het helemaal schoon. En het stimuleert ons om het een beetje opgeruimd te houden anders kan ze nergens bij Liesje meid, ik had allang getest... maar ja wie ben ik
ach hier samen met jullie kan ik nog aardig relativeren.....ik klink gekker dan dat ik ben hoor dat zeg ik....ben een goeie struisvogel....
Ik zou als ik eerlijk ben ook gewoon testen als ik jou was Liesje...nee heb je, ja kun je krijgen hoe vaak heb ik dat vandaag gezegd haha...
Mijne ook meid daarom denk ik maar vaak met mn hart en mn hart geeft aan wat het beste is en wat ik moet doen
dan toch straks nog maar eens naar de apotheek om een testje te halen maar dan doe ik hem wel pas morgen en niet meer vanavond..... als ik toch voor nod ga testen dan kan ik dat het beste 's morgens doen