Ohhhhhhhh zou Pippo al aan de beurt zijn? ? ? Zoooo spannend, hoop zo dat ze een super positiefe echo heeft! Pippo we denken aan je!!
hopen dat ik ook snel weer een echo kan krijgen (dat ik zwanger ben) maar ben niet de enige die dat grag wil
pippo moest er om 14.00 uur zijn maar was inloopspreekuur volgens mij... Ze zou rond 16.45 uur weer thuis zijn
Tinkerbell... Ik kan het me heeeel goed voorstellen dat je nu alles en iedereen om je heen zwanger ziet... maar probeer er een beetje overheen te stappen meid... Op deze manier ben je er teveel mee bezig en zal het ook moeilijker worden om zwanger te worden... Probeer er nuchter onder te blijven.
Dat hoop ik ook voor je tinkebel, dat je snel weer zwanger mag zijn... Was je de vorige keer snel aangeteld?
En denk nu niet dat ik niet weet waar je over praat... want echt ik heb het ook gehad... Ik heb zelfs een periode gehad na mijn mk dat ik hoopte dat anderen ook een mk zouden krijgen... Echter het is niet eerlijk en je schiet er niets mee op...
dat weet ik en ik ben ook zeker heel blij voor anderen ik kan alleen maar wachten op mijn tijd en dat weet ik hoop alleen snel
snap ik... toen ik via via hoorde dat de buuf hier naast me zwanger is en ze me het nog altijd niet zelf heeft vertelt en ze is nog niet zo lang bezig had ik ook een flink baal moment...
tis vreeeeeselijk met die wind buiten... Net dochter van school gehaald... overal liggen containers om en op de weg en we waaiden bijna weg... en koud! brrrr... Blij dat we thuis zijn nu... kga straks de pyama in denk ik... deuren op slot