haha nelly furtado all good things come to an end ik ga ff offline mannetje komt zo weer ff gezellig de dag bekletsen
JEZUSMINA......willen jullie niet zoveel kletsen tijdens mijn afwezigheid? Zit al de hele dag achter de computer om mensen tevreden te stellen en ingewikkelde zaken uit te zoeken en dan kom ik thuis, moet ik weer tallen pagina's doorlezen. Het schiemert voor mijn ogen. Ik ben blij dat Liesje morgen gaat testen, dat scheelt volgens mij een hoop leeswerk. haha. Nee hoor. Ik zal blij zijn als er weer mensen zwanger zijn. En Latoya, voor mij geldt ook: een streep is een streep. Hier alles weer wat beter. Ongi is gelukkig niet zoveel en kan het weer met inlegkruisje af. Baal er alleen ontzettend van dat mijn cyclus zo lang is. Kwam erachter dat iemand met 28 dagen 13x per jaar kans heeft en ik maar 9.5
Ooh meid! Ja dat is waar! Wel gemeen! Maar zo'n ongi heb ik nog nooit gehad.. Dat ik het afkan met een inlegkruisje.. Dat wil ik ook! Maar wat een goede opmerking.. ja LIES..Ga morgen maar testen Ben ik het helemaal mee eens
Ow ja, moet van Sam nog even zeggen dat ik het zo zielig voor haar vind dat zij niet op de 200ste pagina staat Dus Sam......bij deze *grinnik*
ja ja ben er wer even hahahaha Sam eigenschuld jij wou die 200 paginas wij leveren ze goed werk he Wendy hoet verder met jou
wendy door eten hahahahahahaha NATAS HEEL SLIM VAN JOU meiden als jullie me trouwens willen toevoegen op msn stuur ff mailtje
HAHA Natasja, Weet je, ik zal even een samenvatting geven: Liesje waarom ga je nu testen. Zou je het wel/ niet doen. Daar gaat de helft over. En ze hebben zonder mij de 200 pagina's bereikt en zijn helemaal trots.. Verder over stofzuigen, wanneer je dat het beste kunt doen als je honden/ katten hebt Nou dat was het ... HAHA.. daar hebben die troela's zoveel pagina's voor nodig..Ze hadden het beter bij dit berichtje kunnen houden en dan had ik bij de 200 pagina's gezeten
Muts hey manneke komt thuis met het idee hey ze hebben een stofzuiger die zelf zuigt de robotstuifzuiger kijk op www.Directwarehouse.nl
Die moet ik echt hebben HAHA.. Ja Natasja.. Vervelend.. Maar wij msnen nu wel.. dan gaat het op het forum misschien wat rustiger X SAM