@ Vruchtje: ik zou het gewoon doen! Nu niet meer plassen en niet veel drinken! En dan straks lekker testen! @ Latoya: ja ik begrijp je angst heel goed... 2 weken terug toen ik "even" zwanger was kreeg ik ook echt een paniek aanval... PFFFF.... ging zwanger worden en zijn maar gewoon gemakkelijk!
Ja ik laat het zeker weten ! Heb jij zwangerschapssymptomen? En snap dat je bang bent hoor dat het weer mis gaat maar daar gaan we zeker niet van uit.
ik hoop dat ik dat na het weekend ook kan zeggen met een dikke vet posi test... toch nog maar ff wachten maar ondertussen ben ik natuurlijk wel superblij
Ja, ik heb hele zere borsten, ze lijken op elk moment te kunnen ontploffen mn vriend vindt ze ook groter..en gister als ik was had gegeten, werd ik echt misselijk...en dizzy :-s En jij? Ja Lola, ging het echt maar zo gemakkelijk...Bij sommige vrouwen gaat het ook gemakkelijk, waarom bij ons niet
Ik ga er van tussen even een test halen. Vriend is ook vrij vandaag dus samen testen straks whaaaawh spannend hou het niet meer vol. liefs vruchtje
oeeeeeeeeee spannend laat het even weten he en als ie posi is stop ff een mooie foto in jealbum dan kan ieereen het zien
ik heb wel wat symptomen maar ik heb ook sinds gisteren ongikrampen...dus ik maak mezelf nog niet blij met een dooie mus....
latoya: ik heb geen last van zere borsten alleen vlagen van misselijkheid en af en toe buikpijn. Lichaam kan je ook voor de gek houden en daar ben ik bang voor. Maar binnenkort weet ik waar ik aan toe ben.
Dat zou er wel bij horen Liesje, die ongikrampjes...want heb er heel af en toe ook wel last van..aan de ene kant wel eng als je dat voelt :-s
en dames,...ongi krampen kunnen ook wijzen op een zwangerschap,....ik heb 's avonds nog steeds het gevoel dat ik ongelovelijk ongie ga worden,maar schijnt dat het de baarmoeder is die zich aan devrucht moet aanpassen
Vruchtje: Spannend meid..... Make it pink! Jaaaaa, november wordt een top maand voor ons! Allemaal zomer baby's!
Inderdaad Lola zomerbaby's wordt onze nieuwe topic strax als iedereen zwanger is en het blijft goed gaan
ja die pijn in de buik als je zwanger bent is niet fijn,kan ook erger zijn doordat mijn zoon 15 maanden geleden met een keizersnee ter wereld kwam na 36 uur creperen.... ik weet het niet maar ben wel iedere avond weer bang dat t misschien mis gaat.....