Ja ben ik heel blij mee, had ik na mijn curette niet gehad daar baalde ik van omdat ik me niet zeker voelde.. Dus ik heb er ook wel echt om gevraagd...
Oh wish, doe maar niet, want straks vind ze je niet meer aardig en heb je haar verkeerd aangesproken en dan gaat ze vervelend doen... Nee, ik heb gewoon maar de goede hoop dat ze wat voor me regelt!
Bij een curretage wordt dat niet gedaan omdat dan alles schoon is... dat bekijken ze in de ok. Als het lichaam het zelf doet weten ze niet of het schoon is na 1 bloeding en dan krijg je vaak een echo als je al onder behandeling bent bij de gyn.
Precies... Ik had vadertje tijd al gebeld, want ik wou vragen of de tijd niet ietsjes vooruit kon, maar hij is de hele tijd in gesprek.. Wellicht ligt de hoorn naast de haak!
Cola helpt mega goed tegen misselijkheid, maare dat zegt wel iets over wat voor troep het eigenlijk is....
Vadertje tijd heeft het druk denk ik Lola.. al die vrouwen die hem bellen of de tijd niet sneller kan... en wat denk je van al die gefrustreerde mannen die gek worden van hun vrouw?
Mijn gyn adviseerde het me meteen toen ik zwanger was van mijn dochter en zo meeeega misselijk... Cola zei hij meteen.. Paar slokjes...en de kans is groot dat de misselijkheid weg is... Als de baby er wat van krijgt moet je al liters wegdrinken.. anders komt het niet eens bij het kindje...
hahahaha, ja dus hij is waarschijnlijk in gesprek! Ik wordt gek van de mijne eigenlijk! Hij heeft het de hele dag al over zwanger zijn! Als ik naar de wc ben geweest zegt ie: en? Hij leeft erg veel mee deze keer! haha!