Hahhaha wat dacht hij eraan te treffen dan? een aap met een banaan in zijn hand die zegt... Eerst schil ik je.. dan eet ik je! ?
Maare dames ik ga het "pand"ook verlaten, ga zo slapen ben moeig.... Nog ffkes wat andere dingen nalezen en dan echt pleite... Ik hoop al het goede voor jullie!
Mijn vriend wist niet eens dat ik overtijd was, heb hem dat gisteravond verteld. En vanmorgen een test gedaan en een paar lieve sokjes en daar de test in gestoken en toen vriendje wakker gaan maken. Ik gaf hem lieve kusjes en zei papa wakker worden hahaha hij was meteen wakker.
Slaap lekker Jooze. Ik zit te denken om welke gyn ik zal vragen heb de vorige keer te maken gehad met 3 personen. En Wish zouden ze dat doen ook met 10 weken een echo?
Nou de vorige keer was hij heel erg geschrokken en wist toen ook eigenlijk niet goed hoe hij er mee om moest gaan maar nu vind ie het kei leuk.
Ben trouwens weer wezen plassen! Maar niks te zien! Ik vraag me af hoe ik aan die heftige ongi krampen kom.... Vaak wel na m'n ei krampen, maar geen heftige ongesteld krampen!
Maar niet zo dat ie moest huilen ofzo hij is wat dat betreft best nuchter en ik denk als hij de baby op de echo ziet bewegen of als hij de baby voelt dat het bij hem pas echt begint te leven.
Ik deel het meestal ook niet als ik ongesteld moet worden of zoals vorige keer overtijd ben, maar vanmorgen was de verbazig zo groot dat ik niet ongesteld was... En hij praat er trouwens al een paar dagen over, elke keer heeftie het over zwanger zijn!
@ Ischa, ja de mijne is ook nuchter hoor... Alleen vorige keer met het hartje horen, ik moest lachen van de zenuwen.. En hij de hele tijd: sssst, hoor dan... Hoor hoe mooi! hahaha, was echt heel lief!