Na miskraam gaan we er weer voor !

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door appelappel, 15 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ja heeel nare droom en die heeft ze wel vaker...

Dus dan neem ik haar altijd even op schoot.... even knuffelen... beetje water drinken.. troosten...

2. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Oh wat zielig wish.

Nee ik loop bij de gyn Lola omdat ik medicijnen slik voor te hoge bloeddruk maar ze wisselen daar af. De 1e echo (8 weken) doet de gyn, met 12 weken de vk (in het ziekenhuis), dus een beetje om de beurt.

3. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ja tis heeeel zielig.. maar ze gaat altijd weer vrij snel slapen als ik haar beloofd heb dat de deur op slot is

4. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Oh wat lief, je dochter mag blij zijn met zo'n lieve moeder.

Ik vind de naam van je dochter een hele mooie naam maar dat heb ik al een keer tegen jou gezegt.

Nee echt ongi krampen Lola moet ik ook elke keer naar de wc omdat ik denk dat ik ongi ben geworden en dat had ik de vorige zwangerschap ook.

5. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Wish, zielig zeg! Bah!

Ischa, ohja, dat wist ik ook ergens idd dat je bij een gyn liep!
    Je kan het gewoon vragen of je moet 10 weken ook mag, vaak doenze niet zo moeilijk hoor!

6. Gezond

Gezond Niet meer actief

hmmmm kurkdroog bij het afvegen...

Heb jij het ook Ischa dat als je plast en je drukt even wat harder dat je dan een beetje pijn onder in je vagina voelt.. en wat steekjes onder in de buik?

7. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Van de 1e 2 zwangerschappen weet ik het eigenlijk niet meer zo goed, maar delaatste had ik het ook, maar toen ging het vrij snel mis, dus ja... Dacht misschien dat ik daarom krampen had...

Nou ja, ik wou dat het morgenochtend was, dan ga ik denk ik toch wel een testje wagen!
    Als ie nega is en ik bloed nog neit,w acht ik gewoon geduldig tot vrijdag...
    Dan zit ik 1 dag na m'n langste cyclus!
    Maar goed, meestal met uitzondering van 2x na een mk (en vorige maand dan) heb ik altijd 32 dagen gehad....

8. Gezond

Gezond Niet meer actief

Dank je wel Ischa ! ;) Zou je de naam even weg willen halen en veranderen in je dochter?
    Zou heeeel fijn zijn ;)

9. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Je kan ook niet alles onthouden he ;)

Ik heb straks mijn vriendin wel gebeld om het nieuws te vertellen en ik kreeg pijn aan mijn oren zo hard was ze aan het gillen. Ik moest het met iemand delen maar verder vertel ik het tegen helemaal niemand, mijn moeder beweerd dat ze het toch wel aan me ziet het zal mij benieuwen ;)

10. Gezond

Gezond Niet meer actief

Dat zal mij ook benieuwen dan Ischa hahaha

11. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ischa, ja dat is waar, maar ik onthou namelijk altijd heel veel! hahahahaha! Dus ik stel mezelf teleur! ;)

Wat lief van die vriendin! hahahahahaha!

Ik weet nog wel dat ik het een keer een vriendin vertelde, in maart, ze ging vet gillen en haar kleine van 14 maanden (toen) die ging heel hard mee gillen.. Die dacht: jaaaa, mama gillen en ikke ook! hahaha!

12. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Ik heb het aangepast Wish ;)

Oh Lola spannend.

13. heidi77

heidi77 Bekend lid

12 aug 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    wishgirl
    nee dinsdag verloskundige de 11 de is info avond van de praktijk etc....en baarhouding....
    en ja ik heb jou gependelt en hoop dat de pendel van mii klopt voor jou...zuurbrand heb ik ook nog altijd....moeheid is minder hier....en nu maar hopen dat je pendel klopt voor een meisje......kan ons mooie geboortekaartje besteld worden...gr heidi

14. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik onthou ook altijd alle gegevens van m'n clienten...
    Dus soms zit ik een aanvraag formulier in tevullen en dat doe ik uit m'n blote hoofd... naam, adres, geboortedatum.. Echt heel irritant.... En ik heb sinds september 2006 echt heel veel verschilllende clienten gehad, omdat ik steeds een andere wijk kreeg... (we werken per wijk)

15. heidi77

heidi77 Bekend lid

12 aug 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    en luna niet mooi meer
    sterre en luna
    was toch ook leuk.....heb ik mijn naam afgestaan snifsnif doet ze er niks meer mee.....hihi gr heidi

16. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    dan vind ik laluna leuker! ;)

Ik ken 2 kinderen broer en zus op m'n oude stage en die heetten Luna en Inty.
    zon en maan dus! ;) haha!

17. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik had het vannacht ook zo koud... Lag te rillen, zelfs m'n vriendje kon me niet warm krijgen met z'n altijd warme lijf!
    Nu hebik het weer zo koud! Grrrr!

18. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Luna is ook wel een mooie naam maar is een de titel van een liedje die op de begrafenis van mijn schoonvader gedraaid is.

Ik vind het knap hoor Lola dat jij zoveel kan onthouden. Een paar jaar geleden was ik ook een lopende agenda maar moet tegenwoordig alles opschrijven.

19. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    hihihihi mijn vriendje zegt altijd dat ik een lopende vrieskist ben, voel altijd zo koud aan :D ;)

20. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    SAM waar ben je, ik wil weten hoe je het hebt gehad

Deel Deze Pagina