Na miskraam gaan we er weer voor !

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door appelappel, 15 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Latoya3Stars

Latoya3Stars Fanatiek lid

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    Miranda, weet je al wanneer je een echo moet laten maken?

2. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    hey latoya...wij zetten gewoon allemaal zomer beebs op de wereld!

3. Latoya3Stars

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    Gaan we zeker doen Liesje :) Heb er wel vertrouwen in..

4. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Latoya heb jij nog getest?

5. Latoya3Stars

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    Hai bruidje: nou, ik ga vanaaf een test halen en ga hem dan of vanaaf of morgenochtend samen doen met mijn vriend..:) Ben zo benieuwt!

6. Niet meer actief

nee latoye de huisarts zegt dat ik een schriftelijke uitnodiging van het ziekenhuis (gyneacologie) krijg wanneer ik de eerste echo krijg dus dat kan nog wel een paar weken duren

7. Latoya3Stars

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    Waarom moet dat zo lang duren dan? Wat raar :-s Strax duurt het nog weet ik veel hoeveel weken, kun je niet zelf bellen voor een afspraak dan bij de gyn?

8. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik krijg het maar niet voor elkaar om de foto van mijn gsm naar mijn email te krijgen...

9. Niet meer actief

nee waarschijnlijk niet,aangezien de dokter gisteren zei dat ik vanzelf een afspraak op papier in de brievenbus krijg

10. Latoya3Stars

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    Heb je geen bluetooth :)

11. Niet meer actief

maar ik ga op medische /psychische indicatie dus misschien dat het daarom wat langer duurt?

12. Latoya3Stars

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    Ok..Na ja, dan zal het wel goed zijn toch? Dan maar een afspraak op papier, ook makkelijk :)

13. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ja heb ik wel maar daarmee krijg ik hem niet op mijn pc.... :(

14. Niet meer actief

liesje heb je geen digi cam of een webcam waarmee je foto's kunt maken?

15. Niet meer actief

wat vreemd,....die van een digi cam en webcam moet je zo kunnen overzetten naar mijn afbeeldingen

16. Latoya3Stars

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    Oh...dan zou je zo'n bluetooth stick voor in de pc moeten kopen..

17. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    zit op mijn werk....dus verder kan ik niks

18. Latoya3Stars

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    Hmm..na ja, maakt toch niet uit...ik ga me ff aankleden enzo meiden, want moet om half 12 mijn oppaskindje van de peuterspeelzaal halen...spreek jullie later...

LIefs

19. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    see ya later!

ben nog zo bang om ongi te worden....heb ongikrampjes..... :(

20. Niet meer actief

Hey meiden

Goedemorgen ...

woensdag nacht is de miskraam begonnen ,veel krampen en rood bloedverlies ..rond 03.00 u vruchtzakje verloren en vanmorgen de rest van alles
    ben blij dat het toch nog spontaan heeft doorgezet en me die pilletjes zijn bespaart .....
    heb nu nog wat bloedverlies en beetje ongiepijn maar kan ik verdragen met paracetamol

ben blij dat het achter de rug is nu kunnen we weer alles oppakken waar het mis is gegaan en opnieuw bezig gaan met ons klein wondertje wat er deze ronde schijnbaar nog niet klaar voor was

dank jullie voor jullie lieve woorden
    De kracht die ik heb is groter dan wat dan ook ik heb alles al moeten doorstaan om eens een klein wondertje van ons samen te krijgen en ik weet diep in mn hart dat het ons eens gaat lukken ......ook al moet ik nog weer een miskraam doorstaan een miskraam is een teken dat het met het vruchtje niet ok was en dan is het beter dat het lichaam het dan van je overneemt om een keuze te maken maar ik denk maar zo en zo is me ook verteld door de gyn heb nog genoeg andere eitjes die wel goed zijn en vandaag of morgen zal er een goeie komen die wel door zet

denk dat mijn lichaam zelf wel aangeeft wanneer het de tijd is dat ik zwanger mag worden en blijven
    de meesten houden ermee op waar ik doorga want ik heb alles niet voor niets gedaan en we hebben ons zelf een tijd gegeven en zolang mijn verstand en mn gevoelens nog ok zijn ermee gaan we door

ik ben nu eenmaal een positieveling en zie overal licht waar een ander het donker ingaat mijn kracht is dat kleine wondertje te krijgen en daar zal ik alles voor doen ook al zal het niet in mijn vermogen liggen maar zolang ik nog niet het seintje heb gekregen nu is het genoeg zolang blijven we vechten en hoop en vertrouwen houden

mijn lichaam is vruchtbaar genoeg zo te zien
    dus we gaan weer vol goede moed ervoor
    gisteren naar UMCG geweest om te kijken of mijn baarmoeder helemaal leeg is was leeg dus geeft dan ook weer een gerustellend gevoel ......zaten alleen nog wat rest weefsels en die zijn er vannacht en vanmorgen uitgekomen

dat zieltje staat alweer klaar

liefs kaley

Deel Deze Pagina