Hai bruidje: nou, ik ga vanaaf een test halen en ga hem dan of vanaaf of morgenochtend samen doen met mijn vriend.. Ben zo benieuwt!
nee latoye de huisarts zegt dat ik een schriftelijke uitnodiging van het ziekenhuis (gyneacologie) krijg wanneer ik de eerste echo krijg dus dat kan nog wel een paar weken duren
Waarom moet dat zo lang duren dan? Wat raar :-s Strax duurt het nog weet ik veel hoeveel weken, kun je niet zelf bellen voor een afspraak dan bij de gyn?
nee waarschijnlijk niet,aangezien de dokter gisteren zei dat ik vanzelf een afspraak op papier in de brievenbus krijg
Hmm..na ja, maakt toch niet uit...ik ga me ff aankleden enzo meiden, want moet om half 12 mijn oppaskindje van de peuterspeelzaal halen...spreek jullie later... LIefs
Hey meiden Goedemorgen ... woensdag nacht is de miskraam begonnen ,veel krampen en rood bloedverlies ..rond 03.00 u vruchtzakje verloren en vanmorgen de rest van alles ben blij dat het toch nog spontaan heeft doorgezet en me die pilletjes zijn bespaart ..... heb nu nog wat bloedverlies en beetje ongiepijn maar kan ik verdragen met paracetamol ben blij dat het achter de rug is nu kunnen we weer alles oppakken waar het mis is gegaan en opnieuw bezig gaan met ons klein wondertje wat er deze ronde schijnbaar nog niet klaar voor was dank jullie voor jullie lieve woorden De kracht die ik heb is groter dan wat dan ook ik heb alles al moeten doorstaan om eens een klein wondertje van ons samen te krijgen en ik weet diep in mn hart dat het ons eens gaat lukken ......ook al moet ik nog weer een miskraam doorstaan een miskraam is een teken dat het met het vruchtje niet ok was en dan is het beter dat het lichaam het dan van je overneemt om een keuze te maken maar ik denk maar zo en zo is me ook verteld door de gyn heb nog genoeg andere eitjes die wel goed zijn en vandaag of morgen zal er een goeie komen die wel door zet denk dat mijn lichaam zelf wel aangeeft wanneer het de tijd is dat ik zwanger mag worden en blijven de meesten houden ermee op waar ik doorga want ik heb alles niet voor niets gedaan en we hebben ons zelf een tijd gegeven en zolang mijn verstand en mn gevoelens nog ok zijn ermee gaan we door ik ben nu eenmaal een positieveling en zie overal licht waar een ander het donker ingaat mijn kracht is dat kleine wondertje te krijgen en daar zal ik alles voor doen ook al zal het niet in mijn vermogen liggen maar zolang ik nog niet het seintje heb gekregen nu is het genoeg zolang blijven we vechten en hoop en vertrouwen houden mijn lichaam is vruchtbaar genoeg zo te zien dus we gaan weer vol goede moed ervoor gisteren naar UMCG geweest om te kijken of mijn baarmoeder helemaal leeg is was leeg dus geeft dan ook weer een gerustellend gevoel ......zaten alleen nog wat rest weefsels en die zijn er vannacht en vanmorgen uitgekomen dat zieltje staat alweer klaar liefs kaley