Misschien moet ik dat idd even gaan doen! Ik ga even m'n vriend zo wakker maken, kijken of we even naar strand kunnen gaan om even te lopen! Even uitwaaien! Veel plezier goudvis!
Dank jullie wel dames! Het gaat best wel goed nu hoor. Ben soms nog een beetje flauw van alles maar eigenlijk heb ik me er echt bij neergelegd. Natuurlijk baal je, maar het is niet anders. Alleen weet ik wel dat ik enorm baal van alle onzin post die je nu krijgt. Vorige week heb ik even een man van "Jonge Gezinnen" vervloekt . Hij belde dus en zei; H: Goedemiddag met *** van Jonge Gezinnen ik heb begrepen dat u zwanger bent, van harte gefeliciteerd Ik: Goedemiddag, dat is helaas niet meer het geval. H: O, dat is niet het geval? Ik: Nee dat is niet meer het geval, het is misgegaan. H: O, het is misgegaan? Ik: Ja het is misgegaan. (en in gedachten: %^$^$@@) H: O dan zal ik uw gegevens maar uit ons bestand halen? Ik: Ja meneer graag, dingen gaan soms niet zoals ze lopen het gaat ook wel mis. H: Ja het gaat welleens mis. Ik: Sorry maar ik heb nu geen zin in meer dit gesprek want u snapt ook echt niet wat er aan de hand is. Misschien moet u uw biologieboek maar eens te voorschijn halen, dan snapt u er misschien wat meer van. Ik: Goedemiddat Tuuuutuuuttuut Dat was ik dus.... Owww wat ik was ik nijdig op die vent. Alles maar een beetje stomzinnig te herhalen. Nergens iets van: ow sory mevrouw, ik wens u van harte sterkte. Nee hoor, gewoon blijven herhalen. %#@#@^*( Herkennen jullie dit ook? Ik word soms zoooo gek van dit alles. Zo ook MvM. De eerste keer dat ik gebeld was, was twee dagen na de dag van mijn miskraam. Ik had net mijn traantjes iets gedroogd en kreeg ik MvM aan de telefoon. Volop huilen weer dus... Gelukkig begreep die mevrouw me wel en wenste ze heel veel sterkte en verontschuldigde ze zich, al kon zij er natuurlijk niks aan doen. Ze zou me van de lijst halen en wat gebeurde er? Afgelopen donderdag ging weer de telefoon; MvM. Deze dame had wegens familieomstandigheden niet eerder kunnen bellen en zag wel mijn aanmelding via hun site maar kon nergens een opvolging vinden op de tweede lijst. @$^&*&@! Neeeeee duhhhh Ook zij was gelukkig netjes, maar ik baaaaaaal zo als dit weer het geval is. Niemand kan er iets aan doen, maar iedere keer ben ik toch weer een beetje van slag.
Ja, dat herken ik wel.... Ik kreeg van de week de " zwanger" en " wij jonge ouders" binnen... Daar had ik me natuurlijk meteen toen ik pos. getest had voor opgegeven... stom natuurlijk. Binnenkort zal ik wel die bon ontvangen om die doos op te halen. Heb ik helaas niets aan... Mijn vriendin kreeg van MvM toen ze een miskraam had gehad een kaartje en een cadeaubon thuis... heel netjes !
Ik denk wel dat het hier gaat doorzetten hoor meiden: er lag net een stukje rood weefsel bij mijn plas in... en een beetje roodbruinig in slip... Bij het afvegen was het weer gewoon rose... maar zal echt wel gaan doorzetten! Ik heb nog 1 strootje ja... en daarna kan de inzameling beginnen ja Lola... @Heidi - Tja... het gaat hier iets verder al als beetje rose afscheiding... Er lag dus al een stukje rood weefsel bij mijn plas in net.. Ik ben morgenvroeg ook niet op school... dochterlief naar de dokter... Morgenmiddag wel gewoon op school... De website zal ik even opzoeken voor je
Hoi, Ik ben er ook! Even wezen uitwaaien op het strand! Brrrrr! Koud! Maar m'n dipje is niet weggewaaid helaas!
HIHI IScha.. ja echt wel Was helemaal super ! zo'n leuke groep zo ! Hmm Lola en Wish kop op meiden.. Jullie krijgen iig een dikke knuffel van mij! Ooh alle nieuwe meiden.. Welkom!