@ Miranda: wij worden onzeker omdat wij 1 of meerdere miskramen hebben gehad. Ik snap dat jij er ook wel onzeker van wordt, maar omdat WIJ dus ook ervaring hebben met miskramen kletsen wij gezellig hier met elkaar en over onze onzekerheden... Misschien moet je idd eens bij de juni mama's kijken, het is daar heel gezellig! @ Liesje: Ja, ongi krampjes horen hoor meid, het komt wel goed!
sorry ik had uit t bericht van djano niet begrepen dat ze t alleen over miskramen had mijn excuses isook vreselijk snap ik. en ik zit al op de zwanger topic maar vind t zo leuk om te volgen hie het met jullie meiden afloopt
en ik mag straks hopelijk naar de juli mama's is wel leuk want dan zou ik uitgeteld zijn op mijn vent zijn verjaardag!
ik dacht al Miranda, wat doe je in godsnaam hier Ga lekker bij zwanger zijn beppen..... hihi Maar je mag ons natuurlijk altijd een hart onder de riem steken want dat kunnen we hier goed gebruiken.. Tis hier nl. niet altijd zo prettig... helaas.... Lola, meid nog 9 dgn zag ik in je banner hahaha gaat gewoon goed koemn... Kaley, (schrijf ik het nu goed zie je naam niet meer staan zo snel) Goed dat je zo positief blijft. Dat helpt enorm. Fijn dat het nu helemaal weer weg is dan kan je lichaam weer herstellen en dat gaat best snel. Jullie moeten trouwens voor mij duimen dat mijn ei maandag komt, ik heb nl. een super romantisch zondagmiddag op de planning staan ... Maar ik help jullie er nog wel aan herinneren dat je moet duimen hahahaha
@ Miranda: Vandaar dat de titel van dit topic ook luidt: NA MISKRAAM GAAN WE ER WEER VOOR! De meeste dames hebben alleen maar te maken gehad met miskramen een enkeling ook met een uitgedragen zwangerschap... Daarom zijn wij heel onzeker. Ik begrijp dat jij ook onzeker bent, maar wij kunnen gewoon echt niet gaan genieten (sorry dat ik namens meerdere spreek)... Nou veel plezier bij de juni mama's. @ Liesje: ooh dat zou wel leuk zijn, uitgerekend op je vriend zijn verjaardag!
ik heb geen miskraam gehad ik wil jullie gewoon steunen....al het mag,....zou ht leuk vinden als hier opeens staat bij een bericht dat een of meerdere van jullie zwanger zijn,...en ik gun het jullie echt ben hier niet uit sarcastme of wat an ook...maar meen het allemaal oprecht
@ Ellen: Weet je, ik begin gewoon alvast met duimen, je geeft maar een gil wanneer ik er mee kan kappen! Wat gaan jullie doen dan zondagmiddag behalve klussen? En miranda heeft geen miskraam gehad volgens mij, want ze heeft een zoontje..
ik heb geen miskraam gehad ik wil jullie gewoon steunen....al het mag,....zou ht leuk vinden als hier opeens staat bij een bericht dat een of meerdere van jullie zwanger zijn,...en ik gun het jullie echt ben hier niet uit sarcastme of wat an ook...maar meen het allemaal oprecht
hallo dames! Ik heb op 10 september 2007 een miskraam gehad bij een zwangerschap van 8 weken.. heb op 13 oktober jl mijn eerste ongi gehad na de mk.. ben dus erg benieuwd of het nu weer raak kan zijn..en probeer er niet aan te denken.. maar ja als je iets zo graag wilt is het wel moeilijk om er niet aan te denken haha.. Liefs Linda
hey Lola...die vent van mij vindt dat niet zo leuk, maar dat heb ik hem nog maar niet verteld....anders wou hij er helemaal niet voor gaan afgelopen maand....gemeen he maar goed hoeveel vrouwen bevallen op de uitgerekende datum he...
@ Liesje: idd, dat is maar een heel laag percentage... Mijn vriend wilt graag een kindje rond of op zijn verjaardag! Dan wordt het een verschrikkelijke schorpioen net als hem zelf! @ Lindaa: Wat klote dat je ook een MK hebt gehad! Ik hoop dat het snel raak is! Ik zou zeggen kom gezellig meeschrijven, we zitten allemaal in het zelfde schuitje!
of zo'n verschrikkelijke schorpioen als ikke! ben over anderhalve week jarig....en een beter cadeau kan ik me toch niet wensen he
@ Linda : welkom hier! Ik hoop dat het voor jou weer snel raak is. @ Vruchtje : al getest? @ Liesje : ooooh meid, een vage streep!....... voorzichtig gefeliciteerd!
haha je hoeft geen sorry te zeggen hoor lijkt me erg leuk om me bij deze topic te mogen aansluiten, en met jullie dames de stappen te doorlopen om weer zwanger te worden.. en om elkaar hiervan op de hoogte te houden!
hey natas...ja een vage streep maar ik ben zo bang om te blij te zijn omdat ik toch deze keer te vroeg heb getest....dus ik weet het nog niet zeker.... we doen na het weekend nog maar eens een testje....en dan ga ik mijn banner ook pas veranderen