@ liesje: ik ben nog vrij onervaren in bepaalde dingen omtrent zwangerschap en zwanger worden/zijn.. maar ben wel erg nieuwsgierig wat al die cijfertjes betekenen --> 28-27-28 )-28-(26)-MK10w-(25)-28-29-28-ZWANGER? vage streep op test .. verder hoop ik voor jou dat je test uiteindelijk duidelijk positief zal zijn
Lindaa, welkom hier.. Join the club "between hope en fear" het hangt hier weer van onzekerheden aan elkaar. Ik was de vorige keer 7 maart uitgerekend, dicht bij 29 febr. en 13 maart (pakjesavond mijn verjaardag) Vond dat niet zo handig. Maar daar heb ik van geleerd, het maakt mij geen ene r**t meer uit wanneer, als het maar komt
Liesje heb trouwens je smep nog ff gecheckt, jij had je er echt goed aan gehouden... Moet dus vanavond ook nog weer ff mijn mannetje verleiden na zijn band repetitie gaat wel goed komen denk ik
@ ellenk: nee weet wat je bedoelt.. Ik was op 24 april uitgerekend.. ik had dan ook niet echt een periode waarin ik graag mijn vlindertje kennis wou laten maken.. het maakt mij idd ook geen r**t uit wanneer ik mijn vlindertje eindelijk mag verwelkomen in het gezinnetje als het maar komt.. Maar na de mk.. heb ik wel erg veel moeite met de datum van 24 april.. Maar vind het zoooo zenuwslopend om te wachten wanneer je kan kijken of het positief is ja of nee.. en ook al wil je het niet toch hoop je stiekem elke x weer dat je wel zwanger bent..
@Ellen de smep heb ik mij erg netjes aan gehouden....was niet zo moeilijk hoor, ventje is niet zo moeilijk over te halen hihi @Lindaa...de cijfertjes zijn de lengtes van mijn cyclus.....
@ Liesje: ooh, jij bent ook schorpioen! Mijn vriend ook en ik ben leeuw.. Uitstekende match! Zijn geen goede sterrenbeelden bij elkaar! Ik wil eerst proberen te gaan voor een leeuw! Juli/augustus! Daarna voor een maagd, dan voor een weegschaal en als aller laatst voor een schorpioen! Moet lukken toch?! 1 van die 4?
Okee,, maar hoe weet je dat dan? ik ben tot nog toe steeds stipt op tijd ongi geworden..na de mk was ik precies een maand later ongi.. heb ik dan een cyclus van 30? sorry dat ik het vraag klinkt misschien wel onnozel
Heb ik ook Linda, ik moet en zal ook op 7 maart weer zwanger zijn! Dat lijkt mij de beste medicijn... Mijn mannetje is niet zo van elke dag... En soms is ie zo sociaal dan wil ie helemaal voor mij gaan en dan vergeet ie zichzelf zegmaar. Heb al tegen hem gezegd dat in deze fases het om hem gaat en dat ik er dan wel achteraan kom
@ Lindaa: Dan heb je een cyclus van 33 dagen gehad na je MK. Wanneer is nu je NOD? Je kan het beste uitgaan van diezelfde cyclus! Dan kan je er ook bij op de lijst!
Nou dames.. Fijn dat jullie lekker doorkletsen :S Tsjongejonge Jullie moeten ook voor mij duimen trouwens, want ik heb maandag als het goed is ook mijn ei.. *juich* Ik ga vanavond met mijn nieuwe team uit eten Daarna nog maar even flink klussen .. Vindt mijn mannetje ook niet erg Vruchtje? Waar blijf je nou?
Liesje, ik snap je reserve om nog niet al blij te zijn helemaal hoor. Knuf! Ik ben zelf op 6 maart jarig en mijn uitgerekende datum was 24 maart. Als ik in maart niet weer zwanger ben krijg ik een zware maand....
@ Ellen: ik moest en zou ook voor 28 november zwanger zijn, en dat was ook nog gelukt, maar helaas! Nu heb ik er een nieuwe gevreesde datum bij! Mijn man is ook niet zo van elke dag! Mijn mannetje heeft liever wat minder.. Niet omdat hij het niet trekt, maar hij kan er minder van genieten als het elke dag moet... :x
haha jaa snap wat jullie bedoelen.. mijn mannetje heeft het er ook niet zo van.. hij heeft liever dat het wat spontaner gebeurt, dan dat we om bepaalde redenen gaan klussen.. misschien is dat ergens ook wel beter,, net zoals mensen zeggen dat het berter is om er zo min mogelijk mee bezig te zijn maar hallo.. dat gaat moeilijk als je het ZO GRAAG wilt haha @ lola: Mijn NOD is 13 november... *zucht* kan nou al niet meer wachten hahaa maare hoe weet je dan dat ik een cyclus van 33 heb? rekenen is niet mijn vak...haha
Als het aan mij ligt klussen we elke dag.. des te meer kans d8 ik zo.. maar ja je kan het niet in je eentje doen.. en kan me mannetje niet dwingen 8)