zeg wat je wilt maar hopelijk zijn er ook dames die t prettig vinde dat ik benieuwd ben naarze,...ik mag plaatsen wat en waar ik maar wil,anders verander ik mijn banner wel weer ff,vind het niet nodig dat ik een trap in de rug krijg hier voor iets dat ik goed bedoel
Jah, heeeeeeeeeeeeeeeeeeel vaag...ik ben gewoon zo bang dat het niet raak is..snap er nix van ben zo verdrietig...
Miranda. Dat is helemaal niet verkeerd van je. Er zijn hier veel vaker meiden die even vragen hoe het gaat en ons even wat hcg geven. Maar het is dus deze week voor deze zwanger/ of niet zwangere dames ontzettend spannend dus daar zijn ze even heel erg mee bezig. Dus ook spannend voor jou om te lezen. Maar straks gaan we weer over tot de orde van de dag en dan hebben de dames (in dit topic) gevoelens die iemand zonder een mk te hebben gehad, niet kan begrijpen. Hoe graag je ook zou willen. Daarbij meid; je bent zwanger.. Je moet hier helemaal niet willen meekletsen. Wij hadden ook allemaal liever bij onze mei-mama's of welke maand dan ook topics mee willen kletsen. Straks lees je hier weer de klote verhalen en daar word je als zwangere alleen nog meer onzeker van.. Ga lekker genieten en lees gewoon zo nu en dan om te kijken hoe het ons vergaat! En steek ons even een hart onder de riem dan!
Latoya.. Het is niet zo heel erg slim om nu alweer een test te doen meid! Je kunt meer hebben gedronken etc... Ga nu gewoon zondagochtend ofzo ff testen met ochtendurine.. Er is nog niets aan de hand! Je hebt woe immers met ochtendurine getest! En nu niet.. X SAM
@ Mirande ik heb ook een pb gestuurd naar je, maar hier nog even.. maar misschien moet je idd even ergens anders gaan meeschrijven!
Latoya je moet jezelf idd niet te vroeg verdrietig maken.. gewoon morgen weer ff opnieuw testen.. makkelijker gezegd dan gedaan dat weet ik!
Weet t sam :-s maar heb nog nix gedronken..vind het zo raar, maar ja..zal af moeten wachten..ik test na het weekend anders wel weer als ik nog niet ongi ben geworden pff..moeilijk hoor dit.. X Latoya
Meid.. Rustig blijven.. (hoe moeilijk het ook is).. Eerst maar even afwachten! Ik ga even douchen..Ruikt hier niet zo fris, als ikk heb paardgereden..HAHA Dan wordt het zoo rustig om me heen vanavond.. kom zo wel weer even terug..
Meiden thnx voor jullie lieve woordjes...Hoop zo dat mijn ongi wegblijft.. laat het dan asjeblieft een x weer raak zijn en goed gaan..dat is het enige wat ik nog vraag..!
morgenochtend weer testen meid! ik ben nog net zo onzeker als jij ! maar het komt goed... wij moeten enschede op de kaart zetten als 2 zwangere enskedeeeeeers
Ik durf gewoon niet meer te testen...dus zie wel of ik morgen test..anders test ik na het weekend weer als ik dan nog niet ongi ben geworden