nou niet alle moed verliezen hoor! ook een vage streep is een streep en die komt niet als er geen hcg in je urine zit... (probeer ik mezelf ook voor te houden)
Ik moet me wel echt goed concentreren om m te zien..ik ben zo bang ben de hele tijd mijn huilbui aan het inhouden..moet wel, want ben aan het oppassen...
Ik maak mezelf gek..mn vriend wordt ook gek van mij..wou dat ie hier was en me ff een dikke knuffel kon geven sorry dat ik zo zielig zit te doen, maar kan er nix aan doen...
Liesje en Latoya zijn gewoon hartstikke zwanger! Ik moet ook echt aan het werk, maar heb geen zin, moet zoveel doen dat ik niet weet waar ik moet beginnen!
Hoop het maar Lola..mn vriend smste me net dat ik nu echt te ver ga...net of ik geobsedeerd ben hij zei dat we het weekend gewoon ff moeten afwachten en dat ik dan na het weekend nog een x test als ik dan nog niet ongi ben geworden...
Liesje, ik weet dat er nog nix aan de hand is, maar het voelt wel zo ben nog wel dizzy en mn borsten doen ook nog wel zeer..maar toch, waarom is zwanger raken en blijven toch zo moeilijk?
latoya....vooralsnog gaan we er gewoon vanuit dat we allebei zo zwanger zijn als het maar kan... totdat er zich een ongi aandient! en we moeten allebei het weekend afwachten! afgesproken?
Je heb gelijk Liesje..ik wacht gewoon het weekend af...Zolang ik nog niet ongi ben, is er nog hoop Laten we maar van het positieve uitgaan, ook al is dat moeilijk..maar het is niet anders...
we moeten idd allebei van het positieve uitgaan want bij mij is ook nog niks zeker.... ik ga pas op z'n vroegst zondag maar eerder maandag opnieuw testen. ik had gisteren trouwens getest met de nieuwe testen van de kruidvat...nu 2 voor 4,99 zo goedkoop hadden ze ze nog nooit....
Ik begrijp je heel goed meid.. Ik heb 2 weken terug weet ik veel hoeveel testen gedaan.. Tot grote ergenis van mijn vriend, hij wou echt mijn pinpas in beslag nemen omdat ik helemaal doorsloeg! maar meid, ik weet het, het is makkelijker gezegd dan gedaan, maar probeer je niet al te druk te maken! Ik vind dat jij hartstikke zwanger bent! Want echt, die streepjes zijn niet voor niks!
wij begrijpen elkaar hier tenminste! maarruh....latoya dus wachten met testen en geen bloed geeft moed he!
latoya....predictor heeft meer HCG nodig.... ik heb gisteravond ook getest met kruidvat....die zijn gevoeliger hoor!