is prima we bedoelden er allemaal niks mee zullen we er ALSTJEBLIEFT over ophouden nu ik mis de gezelligheid een beetje hier
nee we bedoelen er ook niks slechts mee.... en dat deed ik ook niet.... enne miranda...we roddelen niet over jou hoor!
Ik heb vanmorgen getest en kreeg een dikke vette streep. zo dik is ie nog geen 1 keer geweest. Ik kom uit op 4 weken en 3 dagen en zou rond 8 juli uitgerekend moeten zijn. dit keer moet het gewoon goed gaan. het voelt ook wel goed moet ik zeggen. Tnx meiden
De Robotstofzuiger... DAnjo en ik zagen er 1 voor 50 euro. Maar daar konden we geen reviews van vinden.. We hebben er ook 1 gevonden van bijna 400 euro.. Maar ja.. dat is ook wel weer wat! Maar misschien gaat zij die van 50 euro proberen.. Ben wel benieuwd Dames.. Negeer!
Beter Sann..en hoop ook dat het deze x goed blijft gaan voor je...Het moet toch een x goed blijven gaan! Geniet ervan..
is die robotstofzuiger ook goed voor hondeharen? want dan moet ik wel een heeeeeeeel grote zak hebben hoor (stofzuigerzak he )
Super Sann! het moet idd nu gewoon goed gaan! Na 3x mis! Ik sta erop dat het goed is! net zoals ik er op sta dat vruchtje, latoya en liesje zwanger zijn! Joepieee! Wat een goede maand!
jazeker houden we het netjes hoor...maar die van mij moet gewoon een grote zak hebben ben bang dat die robot onder de bank blijft vastzitten hihihi