Na miskraam gaan we er weer voor !

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door appelappel, 15 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimmetjuh1981

kimmetjuh1981 Bekend lid

19 jul 2007
    956
    0
    0
    uhm :(:
    hoi

tis niet echt gezellig hier als ik een beetje terug lees

oke verandering

iemand leuk onderwerp?

:)

2. Anneke99

Anneke99 Bekend lid

18 dec 2007
    613
    0
    0
    hey kimmetjuh.. hoe gaat het met je?

3. kimmetjuh1981

kimmetjuh1981 Bekend lid

19 jul 2007
    956
    0
    0
    bloederig maar goed :) :) :)
    met jou ook alles goed?

4. Anneke99

Anneke99 Bekend lid

18 dec 2007
    613
    0
    0
    ook goed hier... inmiddels al rustiger geworden :)
    ik had vanmorgen een temp stijging dus misschien heb ik gisteren mn ei gemist. zal morgen zien of mn temp nog hoog is. Ik vond het lastig omdat ik die ovu testen gebruik en heb daar nog geen enkele positieve test uitgekregen. Ik vind het dus vreemd maar ik zie het morgen wel :)

5. Anneke99

Anneke99 Bekend lid

18 dec 2007
    613
    0
    0
    het is hier zo rustig... waar is iedereen?

6. kimmetjuh1981

kimmetjuh1981 Bekend lid

19 jul 2007
    956
    0
    0
    hmm
    ja ik hoorde dat het vaker voor komt dat ze nega zeggen maar toch een ei sprong hebben'
    hoop dat je hem nog moet krijgen

7. kimmetjuh1981

kimmetjuh1981 Bekend lid

19 jul 2007
    956
    0
    0
    ja idd anneke
    maar volgens mij was de sfeer ook niet alles vandaag
    nou ja ik bemoei me er verder maar niet mee
    laten we het gezellig houden

8. appelappel

appelappel Bekend lid

1 mrt 2007
    684
    0
    0
    Lieve allemaal,

Als oprichter van dit topic wil ik me er even mee bemoeien...
    Dit moet een gezellig forum blijven, want het was juist zo leuk! Laten we elkaar in elkaars waarde laten, want hoe je het ook wendt of keert: iedereen die met zoiets privés bezig is en geconfronteerd wordt met een miskraam is nu eenmaal wat meer labiel en iedereen gaat daar persoonlijk weer anders mee om.

Dus asjeblieft: houdt rekening met elkaar dat de een wat verdrietiger/emotioneler is dan de ander en blijf elkaar respecteren. Uiteindelijk zitten we allemaal in hetzelfde schuitje en gunnen we elkaar allemaal geluk en een super aanstaande zwangerschap! Ik leef met jullie allemaal mee!

Dikke knuffel voor jullie allemaal van
    Naannaan

9. Anneke99

Anneke99 Bekend lid

18 dec 2007
    613
    0
    0
    heb je die ovu testen ook besteld? gisteren vroeg je hoe die werken enz he , nou ik heb er geen goede ervaring mee. Denk wel dat die van clearblue beter zijn. Die kan je met ochtendurine gebruiken hoewel ik op een ander forum vernam dat je beter 's avonds test omdat het hormoon dan sterker aanwezig zou zijn... ik heb altijd 's morgens getest

10. kimmetjuh1981

kimmetjuh1981 Bekend lid

19 jul 2007
    956
    0
    0
    vind ik ook meid
    heb het verder niet mee gekregen want ben er net pas
    maar heb een beetje terug gelezen
    t blijft moeilijk he een miskraam
    maar dit moet juist een uitlaatklep zijn om elkaar erboven op en doorheen te helpen
    dus ben het helemaal met je eens

11. Anneke99

Anneke99 Bekend lid

18 dec 2007
    613
    0
    0
    Nanaan, ik geef je groot gelijk. Ik hoop dat het hier snel weer gezellig wordt. Ik begrijp dat sommige het soms moeilijk hebben. Ik heb veel steun gehad aan dit forum ookal ben ik hier nieuw.

12. kimmetjuh1981

kimmetjuh1981 Bekend lid

19 jul 2007
    956
    0
    0

ja dat klopt ja
    ik heb ze nog niet gehaald
    zat te denken aan die van clear blue maar vind 7 stuks voor dat geld zo weinig
    zooral als je zon onregelmatige cyclus hebt
    ik denk dat ik maar gewoon af wacht

13. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik vind ook dat het gezellig moet blijven!
    Daarom heb ik degene waar het mee begon (nee, dit is geen aanval) nu gepb't en probeer ik het daar "uittepraten".
    Juist omdat dit zo'n leuk en gezellig topic was.
    Ik heb er veel aan gehad! Ik hoop ook dat dit topic leuk blijft zodat andere meiden die in het zelfde schuitje zitten er ook veel aan kunnen hebben!
    Ik heb geen probleem met iemand van dit topic, ik heb geen probleem met de zwangere die hier ook meeschrijven, maar het probleem ligt op dit moment bij mij! ;)
    En vandaar mijn keuze om hier (op dit topic) minder actief te zijn!

En daarom moet het gewoon een leuk en gezellig topic blijven!

Het gaat hier over serieuze zaken, maar ook over doodnormale dingen en over grappige dingen! Juist door deze verschillende factoren heb ik hier veel maanden met plezier geschreven!

Alleen is het voor mij nu de tijd om even afstand te nemen!

14. kimmetjuh1981

kimmetjuh1981 Bekend lid

19 jul 2007
    956
    0
    0
    idd lola

je moet hier welkom zijn wanneer je daar zin in hebt
    en als je het even allemaal niet trekt e je even terug wilt trekken moet dat ook kunnen toch?
    iig dikke knuffel voor jou
    weet niet precies wat er aan de hand is maar toch

15. Anneke99

Anneke99 Bekend lid

18 dec 2007
    613
    0
    0
    Lola, ik begrijp je wel hoor. Je hebt momenteel effe een dip en dat is normaal als je al zoveel meegemaakt heb. Ik hoop dat je er snel weer bovenop komt. Dikke knuffel ...

16. Gezond

Gezond Niet meer actief

@All -
    Ik dacht... goh laat ik es even kijken hoe het met de meiden is... en wat zie ik.... discussies en sussende berichten...

En ja... ook ik voel me aangesproken zeker ook omdat mijn naam genoemd wordt...

Ik schrijf idd op een ander topic... waarom? Dit is een topic die ik zelf opgericht heb en waar meiden bij zitten bij wie het allemaal langer duurt voordat ze zwanger zijn.. meiden die op het punt staan de mmm in te gaan.. meiden die er al lopen... etc. Meiden die hetzelfde meemaken als dat ik doe... En dat voelt fijn! Ik word hier niet geconfronteerd met meiden die meteen weer zwanger worden... of die zwanger zijn...

En begrijp me nu niet verkeerd: Ik vind het fantastisch voor iedereen dat ze weer zo snel zwanger zijn! Absoluut... en ik hoop dat jullie met een aantal maanden een pracht van een kindje in jullie armen mogen houden... Maar de confrontaties steeds weer met deze zwangerschappen doen me pijn.. zeker nu ik weer tegenslagen te verwerken heb gekregen... Als het je allemaal tegenzit en je niet weet of het ooit nog wel gaat lukken kijk je er heel anders tegen aan...
    Ik ben een sterke vrouw, maar trek het op dit moment even niet! Zo simpel is dat... En als mensen daar boos om zijn... sorrie... dat spijt me dan!

@All en LL
    Ik heb het idee dat LL nu boos op mij is... maar ik vraag me dan af wat ik haar misdaan heb... Ik heb zelfs aangeboden dat toen het met mij ook al niet lekker ging dat ze me kon bellen en ik heb naar haar geluisterd... ik heb geprobeerd je twijfels weg te nemen... je angsten over of je zelf schuldig zou zijn aan de mk die je gehad hebt.. Ik heb je gerustgesteld over de pco die je misschien hebt.. En dan lees ik later mijn woorden weer terug als je iemand hier aan het geruststellen bent... Blijkbaar hebben mijn woorden aarde bij je gevonden...
    En dat geeft ook niet... khoef er geen lintje voor ofzo... maar ik vind het dan wel vreemd dat je zo boos op me bent als ik voor mezelf kies en bij een topic schrijf waar ik geen confrontaties heb...

En LL even over je pb... Ik krijg ontzettend veel pb's en het is me ontschoten om je pb te beantwoorden!
    Had anders even nog een pb-tje gestuurd met de vraag of ik je pb wel gelezen had ofzo...

Ik ben ook maar een mens...

@All - En zoals al gezegd is... Schrijf mee waar je wilt... en probeer datgeen te bereiken wat je wilt bereiken... Het is mooi als je er voor een ander kunt zijn... maar cijfer jezelf hierbij niet weg!

Ik hoop dat het hier dan nu weer gezellig gaat worden ;)

17. Anneke99

Anneke99 Bekend lid

18 dec 2007
    613
    0
    0
    7stuks is idd net te weinig. Ze hadden ze in verpakking 10 moeten hebben voor dezelfde prijs. 't kost ook allemaal veel geld. Ga je misschien ook tempen?

18. kimmetjuh1981

kimmetjuh1981 Bekend lid

19 jul 2007
    956
    0
    0
    ook voor jou een dikke knuffel wish
    dit moet idd niet makkelijk voor je zijn

19. Gezond

Gezond Niet meer actief

Trouwens voor degenen die me op msn willen aanspreken:

therese4life@live.nl

Voeg me maar toe ;)

Als het maar even niet over zwangerschappen en zwanger zijn gaat ;)

20. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Mooi gesproken Wish! :D

Deel Deze Pagina