Ja, kijk wel ff..denk dat ik van het weekend niet veel op het forum ben...maar laat de uitslag wel weten..
Ik rook nu wel veel hoor..denk door de zenuwen en moet al weer plassen...heb vanaf dat ik wakker ben al 5x geplast..:-s
Zo raar, vorige keer dat ik zwanger was had ik een week 4 voor posi test allemaal uitslag op mijn zij en nu weer, precies hetzelfde..... weet wel het kan niet maar toch gek.. We blijven lekker klussen mischien heeft het met ei te maken Want kun je jezelf toch gek maken... LIEFS nony Hebben jullie dat ook het vergelijken met vorige zw? en toch zijn er een helleboel dingen die je vergeet...
nou niet echt heel spannend hoor maar Lekker wijntje (niet te veel natuurlijk) dvd-tje lekker koken Ik ben niet zo'n kokin maar ik dacht aan echt goeie biefstuk gebakken aardappeltjes of aardappelkroketjes en salade... (zou moeten lukken ) mmmm nu al zin in.... Maar moet nog tot 18.00 uur wachten tot ik hier weg kan...
Gezellie Ellen en klinkt lekker wat je maakt krijg al honger haha..Gaat je vast wel lukken Liesje, ik denk dat ik ff rustig aan ga doen van het weekend..ff niet op het forum, want mocht de test nega zijn, dan kom ik denk ik helemaal ff niet meer op het forum...wordt dan denk ik te moeilijk voor mij maar mocht ie posi zijn, dan ben ik er uiteraard wel hoor..maar van het weekend doe ik het wat rustiger aan!
als je het bovenin echt wilt dan lukt het wel wij zijn al 2,5 jaar geleden gestopt en ook zo van de een op andere dag
Komt wel goed..als ik weet dat ik zwanger ben, dan ga ik er ook voor...en natuurlijk zou ik er al lang mee moeten stoppen, maar ja zo makkelijk is dat niet..vooral als je veel aan je hoofd hebt :-s
Mn borsten zijn weer wat pijnlijker :-s raar gedoe hoor...en ben weer heel moe! Volgens mij houdt mijn lichaam me echt voor de gek nu..Net weer naar de wc geweest, gelukkig geen bloed...dat geeft wel weer moed