Is zo moeilijk Liesje Ben blij als ik vanaaf op de bank lig met mijn mannetje..lekker bij hem liggen, kan niet wachten!
PFF DAMES.. 1 Voordeel dat jullie t weekend hier weinig zullen zijn HAHA.. Komt wel goed met jullie hoor.. Ik heb net m'n rondje gehad. Zo maar even stofzuigen en denk dat ik maar even ga liggen. Weer geen energie .. Voel me soms net 80. Gister gooide ik het op de drukke woensdag. Maar nu niet meer :S.. Vriendin van me zal kijken wat ik het beste kan nemen om wat meer energie te krijgen. Word hier echt niet goed van Heb dit al zo lang .. Zij heeft er meer verstand van dan mij.. Er is ook zoveel te krijgen.. door de bomen het bos niet meer zien
Je hebt toch geen ziekte van feifer of hoe schrijf je dat heb ik wel gehad vroeger en was ook steeds heel moe enzo...Of misschien bloedarmoede? Anders moet je wel ff je huisarts bellen..Zal wel niets zijn, maar dan weet je dat toch? En anders wat Redbulletjes drinken
ik ben ongeveer 2 jaar geleden ziek geworden en toen had ik ook ziekte van pfeiffer en ik ben op 2 weken na 1 jaar in de ziektewet geweest
Thnx Gerda.. Had ik ook Liesje, alleen ik zat nog op school en kon gewoon een paar maanden niet naar school :-s
ik zat dus bij mijn huidige baas op tijdelijk contract en ik was zo bang dat ze het niet vast maakten he
Ik heb pfeiffer 6 jaar geleden al gehad. Dus dat kan het niet zijn. Sindsdien ben ik ook altijd sneller vermoeid gebleven. Bloedarmoede denk ik ook niet, want m'n bloed is gecontroleerd toen ik zwanger was op hb. en dat was verder allemaal prima. Dan had het toen ook niet goed moeten zijn. Ja het zou nu kunnen komen door veel bloedverlies met mk en de laastste ongi. Maar dat denk ik niet. Aangezien ik er ook wel goede dagen tussen heb! Maar het is nu weer hopeloos. Ben benieuwd hoe ik me volgende week donderdag voel want ik moet maandag, dinsdag en woensdagochtend werken. En ja, dat ritme is er nu nog niet! Denk dat je me donderdag op kunt vegen.. Maar goed.. Bedankt voor de tip: supradyn ! X SAM
Ik dacht dat je dat wel weer kon krijgen, als je dat 1x hebt gehad...ziekte van pfeiffer :-s Na ja, hoop dat je het volhoudt volgende week..En anders wat redbulletjes en supradyn
Neej pfeiffer kan je maar 1 keer krijgen. Zo goed als ik ben geïnformeerd iig! Ik lees het volgende op de site: Voor gebruik tijdens zwangerschap en borstvoeding raadpleeg een behandelend deskundige. Wat nou als je zwanger wilt worden? Hoelang slikte jij dit dan altijd Liesje?